Fast bund
Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 21-04-05 17:11

Pro / contra for villatelte med fast bund.

Pro : Godt i en regnfuld sommer

Contra : Snavs og skidt er svært at få ud af teltet

Eller hva ?

Jan

Fra : Sten Bo

Dato : 21-04-05 18:33

"Jan & Lisbeth" <Jan.Nielsentagmigvaek@kfumscout.dk> skrev i en meddelelse
> Pro / contra for villatelte med fast bund.
>
> Pro : Godt i en regnfuld sommer
>
> Contra : Snavs og skidt er svært at få ud af teltet
>
> Eller hva ?
>
> Jan
,

Hej Jan

?? Det skal da ha fast bund -

Kan de fås uden. Altså i sovekabinerne. De fleste lægger endda lidt
presenning ud i opholdsområderne for at undgå at jordfugt stiger op inde i
teltet og giver endnu mere kondens i løbet af natten.

Her er en løsning til hvis snavs og skidt viser sig et stort problem

http://www.ikadan.dk/Default.asp?ID=57

Det er, uden jeg kender prisen, anbefalet af CV folk til forteltet i stedet
for 40x40 plastik fliserne. Man mente, havde fået nogle rester af naboen, -
at det var dette produkt man havde fået fat i, havde gode erfaringer,
stærkt, men at der er måske var flere mærker.

Hilsen

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 21-04-05 20:27

> Kan de fås uden. Altså i sovekabinerne. De fleste lægger endda lidt
> presenning ud i opholdsområderne for at undgå at jordfugt stiger op inde
> teltet og giver endnu mere kondens i løbet af natten.

Jeg tænkte på fast bund i hele teltet, ligesom i de små telte.
Så vidt jeg kan se er de nye store Outwell Montana med
fastbund i HELE teltet.

Jan

Fra : Sten Bo

Dato : 22-04-05 06:43

> [...]
>>

> Jeg tænkte på fast bund i hele teltet, ligesom i de små telte.
> Så vidt jeg kan se er de nye store Outwell Montana med

Hej Jan

Så ville jeg ta det.

Hilsen Sten