Nå! Bjarne Jensen, DCUs forrmand bliver..~
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-04-05 17:07

Nå ! Bjarne Jensen DCUs formand, bliver det til noget ? Har din
undersøgelse ikke kørt længe nok ? Hvem er det i DCU-huset som lavede
svinestregerne imod Peer Neslein ? Lad os få navnet på den i DCU-huset
som har forsøgt at svine Peer Neslein til ? Er det rengøringsdamen? Er
det postbuddet? Hvem er det Bjarne Jensen nu har du vel et
eftersøgningsresultat? Hvor svært kan det være?
er i 10 ansatte i DCU-huset!

Hilsen
verner

Fra : Pro

Dato : 18-04-05 17:18

http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=2107

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 18-04-05 18:12

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=2107
>
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Det er lidt interessant, at ham det hele gik ud over, har erklæret sagen
for
afsluttet med den undskyldning som han modtog fra DCU's formand, mens et
ikke-medlem af DCU fortsætter den kamp, som alle andre har opdaget er
afblæst.

/Flemming U

Fra : Pro

Dato : 18-04-05 18:29

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afsluttet med den undskyldning som han modtog fra DCU's formand, mens et
> ikke-medlem af DCU fortsætter den kamp, som alle andre har opdaget er

Hele historien er her og afsluttet:
http://www.neslein.com/dcu/

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-04-05 23:27

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message news:<4263ea50$0>

> Det er lidt interessant, at ham det hele gik ud over, har erklæret sagen
> for
> afsluttet med den undskyldning som han modtog fra DCU's formand,

Det er ikke LIDT interessant, men MEGET interssant! Det kan da ikke
være ligegyldigt for Peer Neslein om det er rengøringskonen eller en
fra toppen af DCUs ledelse der kan være SÅ svinsk! Det er da heller
ikke ligegyldigt for offentligheden og Ekstra Bladet hvad der sker i
toppen af Danmarks største
fritidsforening!Hvordan de opfører og ter sig i DCU-huset!

> mens et
> ikke-medlem af DCU fortsætter den kamp, som alle andre har opdaget er
> afblæst.

Den er da ikke afblæst hvem siger det! DCUs formand er i gang med en
undersøgelse for at finde ud af hvem som er synderen, så sagen er
meget varm endnu, LIGE INDTIL vi får et svar fra DCU. Jeg er sikker
på, at Ekstra Bladet også afventer et resultat af DCUs formands
undersøgelse.

Det er da ikke nogen kamp ! det er almindelig orientering af
omverdenen hvem der optræder så svinsk i DCU-huset ! Det er da ikke
ligegyldigt for medlemmerne at vide, hvordan deres tillidsfolk takler
sådan en sag! især hvis de selv er indblandet! Gemmer de sig anonymt
bag en PC i DCU-huset når der skal svinerier på bordet?
Hvor svært kan det være at finde ud af hvem af de 10 personer i
DCU-huset som er synderen? Jeg tror da også at Ekstra Bladet gerne vil
have svar på deres spørgsmål om resultatet af formandens undersøgelse!

> /Flemming U

HVEM GÆTTER I PÅ DET ER?

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 19-04-05 15:44

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message >
> HVEM G?TTER I P? DET ER?

> Hilsen
> verner

Jamen det er da DCU's problem. Det kan v?re en galning i DCU - eller
en galning uden for DCU, som ?nsker at skade DCU mest muligt, og som
har fundet en smart m?de at f? det tekniske til at fungere p?, s? det
virker som om, mailene kom fra DCU-huset.

Der er da sikkert flere, som er s? onde i sulet p? DCU, at de kunne
finde p? det - og ikke skyr noget middel, for at f? deres had til
denne organisation vedligeholdt.

Jeg har ladet mig h?re, at s?danne personer kunne findes bl.a. i Nr.
Alslev, men det kan selvf?lgelig bare v?re ondsindet sladder

Og da Neslein har meddelt, at for ham er sagen slut, s? er det da
kunstigt, at bruge ham som p?skud til at fors?tte krigen. Han er
s?m?nd nok helst fri for den type hj?lp, som gives p? denne m?de. Det
er vist ikke lige hans debat-niveau.

/Flemming U

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-04-05 21:18

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message

> Jamen det er da DCU's problem.

Hvem siger det?

Næe det er et problem for omgivelserne at nogen i DCU-huset opfører
sig
så svinsk overfor andre UDENFOR DCU!

> Det kan v?re en galning i DCU

Det kan du godt bilde mig ind.

- eller
> en galning uden for DCU,

Tror du også på julemanden?

> Der er da sikkert flere, som er s? onde i sulet p? DCU, at de kunne
> finde p? det - og ikke skyr noget middel, for at f? deres had til
> denne organisation vedligeholdt.

Jeg tror din fantasi igen løber af med dig.

> Jeg har ladet mig h?re, at s?danne personer kunne findes bl.a. i Nr.
> Alslev, men det kan selvf?lgelig bare v?re ondsindet sladder

Sladder! Det må du jo vide noget om ?

> Og da Neslein har meddelt, at for ham er sagen slut, s? er det da
> kunstigt, at bruge ham som p?skud til at fors?tte krigen.

Peer Neslein bliver ikke brugt som et påskud til noget som helst !
Hvis
det ikke er gået op for dig at Peer Neslein er EEN vigtig brik i
sagen, så ved du det nu.

> Han er
> s?m?nd nok helst fri for den type hj?lp, som gives p? denne m?de.

Hjælp ?? Hvad fabler du om?

> Det
> er vist ikke lige hans debat-niveau.

Peer Neslein skal sgu da ikke bestemme hvordan vi debatterer her i
nyhedsgruppen! Hvad foregår der i dit hoved?

> /Flemming U

Hilsen
verner