røglugt
Fra : Margit

Dato : 18-04-05 15:36

Hej

Vi har købt en campingvogn med røglugt fra rullegardinerne:
Er der en god løsning på det uden at afmonterer?

Svend Aage

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 18-04-05 18:15

"Margit" <sv@tesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vi har købt en campingvogn med røglugt fra rullegardinerne:
> Er der en god løsning på det uden at afmonterer?
>
> Svend Aage

Hm...jeg ville prøve med et par små skåle med eddike i - sat på køkkebordet
og spisebordet i CV, og så ellers lukke døre og vinduer, og lad det virke et
par døgn.

Almindleigvis vil eddikelugten æde tobakslugten - for stedse. Og den skader
intet, og sætter ikke ny ubehagelig lugt.

/Flemming U