Bogense strand camping
Fra : Ricky

Dato : 12-04-05 18:53

Hejsa,

Er der nogen der kender til Bogense strand camping? Vi er 1. gangs campister
og har overvejet at tage derhen til sommer.

Tak.

Monica

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 20:10

Hej Monica

Kender den ikke selvom jeg er bosat på Fyn, men prøv den.
Det er netop det der er charmen ved at campere, friheden til at
vælge!
Den campingplads jeg kan lide, kan være den du ikke kan lide.
Kør til Bogense Strand Camping. Bliv der nogle dage hvis du
kan lide den, eller forlad den hurtigt igen og find en anden.

Mvh
Steen K

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 20:29

On Tue, 12 Apr 2005 19:53:13 +0200, "Ricky" <Ricky@Rickym.dk> skrev:

>Hejsa,
>
>Er der nogen der kender til Bogense strand camping? Vi er 1. gangs campister
>og har overvejet at tage derhen til sommer.

Det er en 5 stjernet plads gåtur til dejlig by og svømmehal.

Pladsen er serdeles velegnet hvis man har børn. Der er megt pænt og
rent alle steder. så vidt jeg ved er ejeren ret ny, og en del
stramtandet, og hård. men det er vel meget nortmalt når der er tryk
på..

i nærheden er der strand/ havn og rigtig lækker by, med gamle huse.

naturen er ikke noget at råbe hurra for.

men du skal bestille i meget god tid, for hvis vejrudsigten bliver
god er der lynhurtigt udsolgt.

jeg kan ikke finde noget negativt ved pladsen.

Vi skal derover igen...

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Brian S Jensen

Dato : 13-04-05 06:26

> [...]
>
> Er der nogen der kender til Bogense strand camping? Vi er 1. gangs
> campister og har overvejet at tage derhen til sommer.

Alletiders plads - vi tog 3 weekender (af 3 gange) på pladsen i sidste
sæson, og
den er rigtig god - pæn og ren.

Og skal man have noget at spise, så kan vi varmt anbefale "Marinetten" på
Sejerkajen
- deres "Pasta Roma", den er simpelthen suveræn - og de leverer mad "ud af
huset"

- skal lige siges, at jeg INGEN relationer har til omtalte spisested -
udover et par
gode mavepiner

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : HH

Dato : 16-04-05 22:14

Hej !

Der er rigtig dejligt i Bogense.
Men vi foretrækker nu Kystcamping Bogense, gerne med en plads lige ned til
vandet. Den er meget hyggeligere, men det er jo smag og behag.

Hilsen Henrik