Undskyld Ekstra Bladet.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-04-05 13:36

Jeg har tidligere skrevet at Ekstra Bladet er en paptiger i f. m. at
skrive om DCU.

UNDSKYLD EKSTRA BLADET, JEG ÆDER MINE ORD I MIG IGEN, EKSTRA BLADET ER
IKKE EN PAPTIGER, MEN EKSTRA BLADET TØR HVOR ANDRE TIER.

I dag den 9. april skriver Ekstra Bladet en artikkel om hvordan
DCU-huset
geberter sig med svinske midler overfor konkurrenter. Den uduelige
formand siger til Ekstra Bladet, at han vil finde ud af hvem det var !
Mon det er rengøringsdamen som vil miskriditere Peer Neslein? Er der
nogen som tror på at DCUs formand Bjarne Jensen vil komme frem med en
synder ! et navn? Hvis det er en fra DCU-husets top?

Kunne Ekstra Bladet bare gå i sulet på DCU-huset og fortælle
offentligheden hvilke metoder der anvendes i en "demokratisk" forening
overfor medlemmerne!

og kaste et blik på DCUs HEMMELIGE regnskaber! På ALLE bilag.

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 16:03

On 9 Apr 2005 05:36:19 -0700, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) skrev:

> [...]
>overfor medlemmerne!
>
>og kaste et blik på DCUs HEMMELIGE regnskaber! På ALLE bilag.

Tja nu bliver det spændende om der skal ædes hatte.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 09-04-05 16:29

<Per H> skrev i en meddelelse
> On 9 Apr 2005 05:36:19 -0700, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) skrev:

> Tja nu bliver det spændende om der skal ædes hatte.
> --
> Vh Per

\ ! \ ! / ! /
( @ @ )
---oOO--(_)--OOo---

Venlig hilsen
verner

Fra : Preben Andersen

Dato : 09-04-05 16:39

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> nogen som tror på at DCUs formand Bjarne Jensen vil komme frem med en
> synder ! et navn? Hvis det er en fra DCU-husets top?

Er der et link til internetsiden?

mvh
Preben

Fra : verner

Dato : 09-04-05 18:41

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

> Er der et link til internetsiden?
>
> mvh
> Preben

Hej Preben.

Nej desværre er der ikke et link da artiklen ikke er on-line. Hvis du har
tålmodighed skal jeg skrive artiklen af her til dig !

Venlig hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 09-04-05 19:03

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er der et link til internetsiden?
>
> mvh
> Preben

Hej igen Preben

Her er artiklen ordret citeret:

CAMPINGKRIG.
--------------------
DANSK CAMPING UNION FØRER SMÆDEKAMPAGNE
PÅ KONKURRENTENS HJEMMESIDE.

Dansk Camping Union leder i disse dage efter en medarbejder,
der fra sin computer i deres hovedkvarter i Brøndby har sendt opdigtede
debatindlæg til
konkurrenten, campingferie.dk`s hjemmeside.
-Det er brødnid. Ikke en skid andet, siger redaktøren på campingferie.dk,
Peer Neslein.
Campingferie.dk har modtaget mindst fem indlæg fra privatpersoner, der viser
sig at
stamme fra den samme computer.
Peer Neslein fattede mistanke, da han læste et indlæg, der henviste til
artikler i hans blad,
og som skulle have argumenteret for, at man køber sin campingvogn i
Tyskland.

FOR LAVT.
-Vi fraråder netop folk at købe i Tyskland, fordi vi mener,
ar man skal støtte danske arbejdspladser. Så der var noget, der ikke stemte
med
virkeligheden, siger Peer Neslein.
En undersøgelse viste, at både selve indlægget og et svar på det kom fra den
samme
IP-adresse, som tilhører en computer hos DCU. Det samme gør tre andre
indlæg,
der decideret sviner campingferie.dk til og anbefaler læsere at søge deres
campinginformation andre steder.
-Det er ikke så meget det, de skriver, men at en forbrugerorganisation kan
finde
på den slags; det er altså for lavt, mener Peer Neslein, der selv er medlem
af DCU.
Citat slut, mere følger.

Anden halvdel af artiklen i næste indlæg )

Venlig hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 09-04-05 19:18

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er der et link til internetsiden?
>
> mvh
> Preben

Sidste halvdel ordret citeret her:

INTERN UNDERSØGELSE

-Vi er et privat foretagende, der drives af syv passionerede campister, men

blad-og internetsiden konkurrerer vi selvfølgelig med DCU på et eller andet
plan.
DCU`s formand, Bjarne Jensen, er tydeligt irriteret over affæren, som ikke
stiller hans organisation i det klareste forårslys.
-Det er jo en offentlig portal, og alle kan jo skrive, hvad de vil på sådan
et
debatforum, siger han.
-Men jeg tager selvfølgelig afstand fra, at man generer hinanden på E-mails.
Vi
har selv mange af den slags på vores debatforum, og jeg har indskærpet
meget kraftigt over for vores 16-17 medarbejdere i Brøndby, at jeg ikke vil
have det, siger Bjarne Jensen til Ekstra Bladet.
-Vi har sat en intern undersøgelse i gang, der forhåbentlig vil vise,
hvilken
computer og medarbejder disse debatindlæg kommer fra.
Han vil ikke nærmere ind på, hvilke konsekvenser den eller de
pågældende medarbejdere kan forvente.

CITAT SLUT.

Venlig hilsen
verner

Fra : Preben Andersen

Dato : 10-04-05 07:48

> Sidste halvdel ordret citeret her:
>

> INTERN UNDERSØGELSE

[klip]

Tusind tak Verner, det var interessant læsning.

mvh
Preben