camping ved venedig
Fra : Sanand

Dato : 30-03-05 18:32

hejsa!
Vi overvejer at tage vores første udenlandske campingferie i italien.
Vi vil gerne besøge gardasøen et par dage og dernæst venedig.
Er der nogen som kender nogle gode campingpladser, må også gerne være et
sted hvor der evt. er nogen der snakker dansk - da det jo er vores første
tur så langt væk hjemmefra med campingvogn.

på forhånd tak
susanne

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-03-05 19:38

Hej Susanne har fundet en plads ved gardasøen her som i måske kan bruge. De
har talt dansk på pladsen
men om de gør det endnu ved jeg ikke

www.fornella.it

Venlig hilsen
Hans Kurt

Fra : Claus

Dato : 30-03-05 21:41

"Sanand" <Sanand@netguard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted hvor der evt. er nogen der snakker dansk - da det jo er vores første
> tur så langt væk hjemmefra med campingvogn.

På Union Lido har de også danske medarbejdere. www.unionlido.it Deres
hjemmeside er også, delvist, på dansk.

Var på besøg på pladsen i '99. Ankom i middagspausen, så jeg havde god tid
til at forberede mig på både tysk og engelsk. Da middagspausen var forbi
kommer der en lyshåret pige ud til vores bil: "Hej, hvad kan jeg hjælpe jer
med?"

Sådan kan man altså blive behageligt overrasket ind i mellem

Og ja, vi syntes pladsen var god selvom den er MEGET stor.

Vh. Claus

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 31-03-05 08:12

"Claus" <4xc@SLETmidtfyn.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sådan kan man altså blive behageligt overrasket ind i mellem
>
> Og ja, vi syntes pladsen var god selvom den er MEGET stor.

Hej

Jeg vil nu også sige at Lidoen er kanon og der er noget for ungerne hvis man
sådan nogle med...

Gitte