TV antenne
Fra : kazz

Dato : 30-03-05 16:33

Hej Gruppe

Jeg søger lidt hjælp til valg af en ny tv antenne til vores vogn.
Vi har indtil nu haft en "disk" antenne, men den er afgået ved døden i
vinter, og er blevet fyldt med vand.
Vi har aldrig været 100% tilfredse med den og overvejer nu om vi skal købe
skal købe en "tørrestativ" model og i givet fald hvilken, eller om vi skal
ud og have fat i en ny og bedre "disk" model ???

Har haft kig på den de har i Harald Nyborg, som ligner en mellemting
mellem
en disk og et tørrestativ og som har indbygget motor og forstærker, men vi
er noget i tvivl om den er noget værd.

Hilsen Jesper

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 30-03-05 16:55

kazz wrote:

> Jeg søger lidt hjælp til valg af en ny tv antenne til vores vogn.

Jeg har gennem et par eller tre år brugt en Soundex DAE 302, købt hos
HKS-Camping i Løkken. HKS er rigtig god at handle med - har kun gode
erfaringer, også ved fejl på varer.

Den har bare altid virket - blandt andet, så hantede den fint de svenske
kanaler da vi var i Holbæk.

Se den her:

http://butik.hks-camping.dk/product_info.php?products_id=547&osCsid=a88f55c11045ad3e0fb63292dd3b2242

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- der ønsker sig, at brugere af nyhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk

Fra : Bent Olesen

Dato : 30-03-05 17:46

Hej Gruppe.

Har en antenne i min camper magen til den Karsten har.Er også købt hos HKS
camping,og vi er meget godt tilfredsmed den.Den kan varmt anbefales.

Bent.

Fra : kazz

Dato : 31-03-05 21:37

Hej Igen

De mange gode råd giver jo ikke så mange valgmuligheder ***SSS***, så jeg
vist er ikke i tvivl om hvad vi skal købe.
Jeg mangler dog oplysninger om beslaget på antennen, for vores mast er en
lidt speciel model som er ca 25mm i diameter.
Er der nogle af jer der har luret om den kan monteres på så tyk en mast ??
eller om beslaget kan modificeres så den kan.
Jeg kan ikke finde oplysninger om det hos nogle af dem som sælger
antennen.

Jesper

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-03-05 21:08

"kazz" <kazz@SPAMFREEadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er noget i tvivl om den er noget værd.
>
> Hilsen Jesper

> Den har indtil videre sparet mig for at få 7317 spam-mails.

Har også luret lidt på Harald Nyhårs antenne,men kan ikke se på
katalogbilledet hvodan den skal monteres. Er den til stangmontering eller
kan man f.eks. lime den på taget ? Det lyder jo lidt som om den har sin egen
monteringsdims, da den jo er motorstyret og kan dreje 360 grader vha
fjernbetjening.
Er der nogen af jer der har set den live ?

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Jean Miller

Dato : 31-03-05 21:13

Hej!

Jeg er ening med alle de andre. Den foreslåede model
benyttes af mange. HKS plejer altid at være billigst.
Men p.t. kan den fås 100 kr billigere hos Åbybro
Camping (Har købt en til min nye vogn idag)

http://www.acfshop.dk/?menuid=2560

Hilsen Jan Møller.