Dagsorden til repræsentantskabsmøde
Fra : Gismo

Dato : 28-03-05 23:39

Jeg kan godt finde hvilke punkter der skal være på dagsordenen,
men offentliggøres dagsordenen ikke, så man kan se hvad der er
af indkommet forslag?

Gismo.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-03-05 08:18

Gismo wrote:
> Jeg kan godt finde hvilke punkter der skal være på dagsordenen,
> men offentliggøres dagsordenen ikke, så man kan se hvad der er
> af indkommet forslag?

Øhhhh?

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : verner

Dato : 29-03-05 09:31

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Gismo.

> Jeg kan godt finde hvilke punkter der skal være på dagsordenen,

Ja de FASTE punkter står i DCUs Love og Vedtægter.

> men offentliggøres dagsordenen ikke, så man kan se hvad der er
> af indkommet forslag?

Præcis , det er her problemet er. DCUs formand og tillidsrepræsentanter
vil ikke gå i dialog med dig. Formanden forkynder gang på gang at med-
lemmerne kan sende forslag ind til behandling på DCUs Repræsentantskabs-
møde HVERT ANDET ÅR! Da DCUs dagsorden er HEMMELIG kan
medlemmerne ikke se om deres forslag bliver taget seriøst/behandlet på
demokratisk vis, ELLER DET RYGER DIREKTE I SKRALDESPANDEN!
Når man ved, at formanden er skide ligeglad med medlemmerne NÅR de HAR
betalt kontigent, så ved jeg godt hvad der sker med medlemmernes forslag.

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-03-05 11:53

> [...]
> medlemmerne ikke se om deres forslag bliver taget seriøst/behandlet på
> demokratisk vis, ELLER DET RYGER DIREKTE I SKRALDESPANDEN!

Sådan fungere det ikke i nogen organisationer med repræsentanter der mødes
med faste intervaller (1 år 2 år etc.)
Medlemmerne kan ikke stille direkte forslag, disse skal stilles gennem deres
egen repræsentant eller i det her tilfælde via en kreds bestyrelse, som igen
kan beslutte om de vil bakke op om forslaget, dette foregår normalt ved alm.
flertal i de forskellige bestyrelser, og det er uanset om det er DCU eller
FDM etc.
Det er en helt normal demokratisk måde at gøre det på.

Hilsen Jørgen

Fra : verner

Dato : 29-03-05 12:48

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jørgen

> Sådan fungere det ikke i nogen organisationer med repræsentanter der mødes
> med faste intervaller (1 år 2 år etc.)
> Medlemmerne kan ikke stille direkte forslag,

Prøv at læse hvad DCUs Formand skriver under Betingelser i DCUs
"debatforumet" !

> [...]
> ved alm. flertal i de forskellige bestyrelser, og det er uanset om det er

Det er jo præcis det jeg skriver om! Du indleverer et forslag som du vil
have
DCUs højeste myndighed til at tage stilling til ! f. eks vedtægtsændringer!
Du sender dit forslag til een repræsentant i din Kreds! du sender dit
forslag
til din Kreds !

Du kan ikke se nogen steder om dit forslag ryger i
Kredsrepræsentantens/Kredsbestyrelsens
eller Formandens skraldespand ! du kan overhovedet ikke se om dit forslag
bliver behandlet
nogen som helst steder, FORDI ALLE dagsordner og referater i DCU er
HEMMELIGE !
Kan du se min pointe nu ?

> Det er en helt normal demokratisk måde at gøre det på.

Nej Jørgen, her tager du helt fejl. Det er normalt at medlemmerne får
tilbagemelding/ser dagsordenen/
ser referaterne !! DET er normalt, men det sker IKKE i Dansk Censur Union.

> Hilsen Jørgen

Venlig hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 08-04-05 21:29

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver behandlet
> nogen som helst steder, FORDI ALLE dagsordner og referater i DCU er

I morgen den 09. april er DCU-campisternes store DEMOKRATISKE dag!
Her møder campisternes 80 tillidsrepræsentanter op og "slås" for
medlemmernes
interesser! Her er ordet frit ! Her tør alle udøve deres tillidshverv som de
er valgt
til af DCUs medlemmer! Her udfolder den demokratiske ånd og virkelighed sig
DCU.
HER ER DCUs HØJESTE MYNDIGHED SAMLET!
HER TAGES DCUs BESLUTNINGER! HER ER MEDINDFLYDELSE!
I demokratiets ånd er dagsordenen med de indsendte forslag sendt ud til
alle medlemmer, så medlemmerne kan se hvad der foregår i DERES forening!
ALLE regnskabsbilag er lagt frem til gennemsyn for ALLE Repræsentanter!
De kan se hvad medlemmernes kontigentpenge bruges til ! De kan se HVEM der
tager
beslutninger og hvem der har ansvaret for disse!
På mandag vil Informationschefen, Hr. Frøhlich, udsende et FANTASTISK
velskrevet og ÆRLIGT referat af hvad der VIRKELIG blev sagt og besluttet
på dette 2.årlige møde på DCUs hjemmeside, og det følges op med samme
FANTASTISKE referat i næste medlemsblad!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LØGN OG PLAT, DETTE VAR FRI FANTASI,... INTET AF DET ER
VIRKELIGHED!

DET BLIVER FORMANDENS HØJTLÆSNING FOR DVÆRGE!

Den eneste virkelighed der er i dette er, at 80 umælende
"tillidsrepræsentanter"
finder sig i hvad der foregår, de sidder som en flok nikkedukker og fatter
ikke hvad de bliver udsat for, de aner ikke hvad der er deres opgave!

DCUs Repræsentanter, DCUs højeste myndighed, må IKKE se ALLE
bilag i DCUs regnskaber! de er HEMMELIGE for DCUs højeste
myndighed? De 80 Repræsentanter ANER ikke hvad medlemmernes
kontigentpenge bruges til, de må IKKE se ALLE regnskabsbillagene! Hvorfor
mon
ikke?
OG REPRÆSENTANTERNE GODKENDER sgu REGNSKABET UDEN
AT DE ANER HVAD DER STÅR I BILAGENE ! EN FIN BESTYRELSE
MÅ MAN SIGE!

Lad os se hvilken klasse Hr. Frøhlich kan svinge sig op på i år, når han
levere
sit "referat" eller "orientering" om man vil ! nu har han
haft yderligere to år til at øve sig i !

Hilsen
verner