DCU...tid til forandringer.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-03-05 19:16

Nu er det tid til forandringer i DCU.

Det er tid til RIGTIGE tillidsrepræsentanter i DCUs Bestyrelse.
Tillidsrepræsentanter som tager deres funktion alvorligt og som er
MEDLEMMERNES tillidsfolk og ikke en flok nikkedukker. Ikke EEN ENESTE
af de nuværende 80 tillidsfolk er værdig til titlen, CAMPISTERNES
repræsentanter/tillidsfolk ! Ikke EEN ENESTE af dem tør stå frem og
sige deres ærlige mening. ALLE nikker til det der kommer fra DCUs
formand og DCU-huset ! ingen af dem tør ytre sig ! ALLE skal ud, de
duer ikke.

DCUs medlemmer har fortjent en moderne ledelse som ikke er i lommen på
Brancen og som varetager CAMPISTERNES interesser. En moderne ledelse
som vil gøre DCU til det den bør være og til det den var tænkt som...
EN FORBRUGERFORENING for campister i stil med FDM ! en forening som
varetager MEDELEMMERNES interesser og IKKE Branchens interesser.

Det er tid til en organisationsændring i DCU. Nedlæg de NYTTELØSE
Kredse som ingenting gavner, er KUN en udgift til 10-12 medlemmer i
HVER Kreds til BINGO, TANT og FJAS ! Det koster ALLE øvrige DCU
medlemmer OVER 1 MILLION kroner OM ÅRET?
For den million kroner kunne ALLE medlemmer få et MEDLEMSBLAD HVER
måned ÅRET RUNDT ! Nu bruges den million kroner til voksne mennesker,
der stiller med deres lille spejderbog i hånden hver gang de camperer!
og så får de et fint stempel i bogen ! har de være meget flinke til at
campere ! får de en fin bronchenål ! Hvad gir i mig, voksne mennesker
i år 2005 !

Nedlæg de DYRE og uduelige Kredse ( og dermed afskaf
festudvalgenes/Kredsenes bingo og mejeribesøg o.l. for 1 MILLION
KRONER OM ÅRET !
Lad HVER Kreds vælge EEN repræsentant til DCUs Hovedbestyrelse, og lad
så medlemmerne hvert andet år vælge en formand ved en urafstemning.

Hilsen
verner

Fra : Dethleffs

Dato : 28-03-05 20:47

r det du efterlyser ikke at DCU skulle fungere som FDM..........
Så opfordre dog folk til at melde sig i FDM istedet for DCU, FDM varetager
gerne campisternes interesser
vh Jan ( medlem af FDM)

Fra : verner

Dato : 28-03-05 21:27

Hej Jan

"Dethleffs" <sharan@adr.dk> skrev i en meddelelse

>r det du efterlyser ikke at DCU skulle fungere som FDM..........

Jo jeg håber at DCU en dag bliver en forbrugerforening for camping på
niveau med FDM og biler.

> Så opfordre dog folk til at melde sig i FDM istedet for DCU, FDM varetager
> gerne campisternes interesser
> vh Jan ( medlem af FDM)

Jeg opfordrer gerne bilejere til at melde sig ind i FDM, men jeg mener at
der skal være
en tilsvarende forening hvor det drejer sig primært om camping. Jeg mener at
FDM burde
bruge ALLE sine ressourcer på biler og ikke på camping. Jeg tror at
medlemmerne
vil være bedre tjent med dette, medmindre det er en god indtægtskilde som
øger
kvaliteten af bildelen.

Med venlig hilsen
verner