trådløs net på campingpladser
Fra : jan g kristensen

Dato : 28-03-05 17:43

hej.

jeg har været ved at se hvad det koster at bruge trådløs til
ens computer på campingpladserner, men ! jeg kan ikke
finde nogle priser.... det koster vel extra ?
er der nogen der ved hvad man skal give.

mvh jan

Fra : T. Hartung

Dato : 28-03-05 19:24

"jan g kristensen" <garsdal@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ens computer på campingpladserner, men ! jeg kan ikke
> finde nogle priser.... det koster vel extra ?
> er der nogen der ved hvad man skal give.

Henne Strand Camping:
30 min koster 40 kr.
60 min koster 60 kr
120 min koster 100 kr.
240 min koster 180 kr.

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-03-05 20:28

T. Hartung wrote:

> Henne Strand Camping:
> 30 min koster 40 kr.
> 60 min koster 60 kr
> 120 min koster 100 kr.
> 240 min koster 180 kr.

Det er dælme optrækkeri!
Fra godt en krone/min til knap det samme. De må da være aldeles hjernedøde
på den plads. Så kan jeg gøre det billigere på en GSMtelefon med GPRS.
Vanvittigt!

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : T. Hartung

Dato : 28-03-05 21:01

> Det er dælme optrækkeri!

Helt enig - hans Hot Spot kan heldigvis ikke nå min CV så jeg er fri for at
tænke mere på det - min bærbare bruges så bare off-line og klare mig så med
WAP - heldigvis kan sønnen også godt se at det er ret dyrt så han klager
(plager) ikke....... endnu ....... men det kommer nok ;o/

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-05 20:02

> [...]
> ens computer på campingpladserner, men ! jeg kan ikke
> finde nogle priser.... det koster vel extra ?
> er der nogen der ved hvad man skal give.

Ronæs Strand Camping http://www.camping-ronaes-strand.dk er gratis

Vammen Camping http://www.vammencamping.dk er også gratis

Hilsen Tommy T - Odense

Den har indtil videre sparet mig for at få 17877 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-05 21:11

"Tommy.T - Odense" <tommy[dot]t[snabel-a]get2net[dot]dk> skrev i en
meddelelse news:424854bb$0$215$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "jan g kristensen" <garsdal@it.dk> skrev

> Ronæs Strand Camping http://www.camping-ronaes-strand.dk er gratis
>
> Vammen Camping http://www.vammencamping.dk er også gratis
>
> Hilsen Tommy T - Odense

FDM Skive har det også, om det er gratis stadigvæk ved jeg ikke.Men når 3 de
nu får bedre dækning og opgraderet til 2 Mbit hastighed og forhåbentlig
stadig til 300 kr om måneden med max 2 Gb trafik bliver det en god mulighed.
MVH
jens

Fra : Torbenth

Dato : 28-03-05 22:50

> [...]
> ens computer på campingpladserner, men ! jeg kan ikke
> finde nogle priser.... det koster vel extra ?
> er der nogen der ved hvad man skal give.

www.yesihotspot.com/index.php?set_lang=dk

Den har jeg lige koblet mig på. Månedspris (på hele tiden) kr. 99,00. 2 Mbit
forbindelse, min. 256 kb. Fri trafik.
Men kig på ovenstående link. Der kan man også se hvilke campingpladser de er
inde på + mange andre steder.

Mvh.
Torben

Fra : Nille

Dato : 29-03-05 21:29

"jan g kristensen" <garsdal@it.dk> wrote in message
> [...]
> ens computer på campingpladserner, men ! jeg kan ikke
> finde nogle priser.... det koster vel extra ?
> er der nogen der ved hvad man skal give.

Nordstrand Camping i Frederikshavn sidste år: 50 kr. for en uge.
Forbindelsen kunne dog ikke nå vores plads, for da man i løbet af vinteren
testede forbindelserne var der ingen blade på træerne . Der kom dog en
ekstra "antenne" (access point - hedder det det?) op ugen efter vi var der.

Nille