God påske .-)
Fra : Tournesol

Dato : 22-03-05 09:39

Hejsa

Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig god påske håber i får nogle gode
timer ude i det ganske land

Vi må desværre nøjes med at sidde her hjemme og kukkelure da vores bil blev
topedret i onsdags og vi skal være heldige hvis vi når at få den før påske
i mellem tiden har vi lånt en helt sprit ny avensis, uden træk desværre,
det er noget af et dollar grin i forhold til den gamle >grin<

Håber at vi i den kommene tid kan få en masse dejlige posiktive oplevelser
her i gruppen livet er for kort til andet

Knus Henriette.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-03-05 10:16

Hej Henriette

> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig god påske håber i får nogle gode
> timer ude i det ganske land

Tak og i lige måde-

> [...]
> påske i mellem tiden har vi lånt en helt sprit ny avensis, uden træk
> desværre, det er noget af et dollar grin i forhold til den gamle >grin<

Jeg har medlidenhed med Jer, men det kunne jo være gået meget værre. Jeg
tænker her på personskader m.m.
I må indhente det forsømte ud over foråret.
Vi tager selv afsted til Korsør i morgen og vejret tegner jo til at blive
nogenlunde.

Mvh. Tommy
http://home13.inet.tele.dk/kth/ - om campinglivet.

Fra : Tournesol

Dato : 22-03-05 10:27

Hejsa

> [...]
> I må indhente det forsømte ud over foråret.
> Vi tager selv afsted til Korsør i morgen og vejret tegner jo til at blive

Ja heldigvis slap børne helt og jeg fik kun et piskesmæld, bilen er en død
ting der kan erstattes, resten er uundværelig.

Rigtig god tur og pas godt på jer selv ude i trafikken

Knus henriette.

Fra : Arne Keller

Dato : 22-03-05 12:43

Tournesol wrote:
> Hejsa
>
> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig god påske håber i får nogle gode
> timer ude i det ganske land

Også herfra.

Vi kan ikke få vognen ud gennem snedriverne, og har ingen pigdæk til
den, så vi må også blive hjemme

Men det tør, så snart ruller vi

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Tournesol

Dato : 22-03-05 13:17

Hejsa

> Vi kan ikke få vognen ud gennem snedriverne, og har ingen pigdæk til den,
> så vi må også blive hjemme

Jammen jøsses dog her er snen helt væk og hele haven står i forårs dragt

> Men det tør, så snart ruller vi

Så må du have fat i skovlen og grave cv ud
God tur når i får cv ud

Knus henriette.