> http://jan.boegh.net/Rejser.htm.
Fra : Sten Bo

Dato : 20-03-05 13:36

> Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
> http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Flot side Tak for den.

Angående USA - brugte du navigation? ordet står på forsiden - men ellers
var du vel ikke nået hjem igen, men ved du om man kan få kortmateriale der
kører i en Engelsksproget "Dansk" - pda. ?

Jeg har ikke navigationsgr. inde, så har du erfaringer du vil øse af.
Familien skal til Californien i næste md. - og studerer din side

Hilsen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-03-05 20:32

Sten Bo wrote:

> [...]
> kortmateriale der kører i en Engelsksproget "Dansk" - pda. ?
>
> Jeg har ikke navigationsgr. inde, så har du erfaringer du vil øse af.

Nej, men jeg havde enorm glæde af den nordamerikanske udgave af Autoroute.
Efter 2 dage gad vi ikke mere bruge papirkort overhovedet.
Nej, vi havde ikke navigatoren med, da TomTomkort er vanvittigt dyre til USA
og jeg synes, der er for meget bøvl med at generere kort til PDAen fra
Microsoft kortprogrammer. Jeg havde godt nok min bærbare med - men vi glemte
at få en USB-GPS med hjemmefra. Jeg bestemte mig allerede i flyet på vej
derover at købe en GPS i USA - men af mange grunde fik vi det ikke gjort (vi
var på intet tidspunkt i vilrede).
Vi snakkede senere om at vi max havde kør 10 miles forkert på en tur på knap
4000 km - amerikanske veje og dertil hørende skilte er fremragende.

> Familien skal til Californien i næste md. - og studerer din side

Bare det var mig!
Har du spørgsmål, så mail bare.

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.
Desværre ses siden bedst med Internet Explorer, da MS tilsyneladende har
valgt
at sabotere visningen i andre browsere, når sider genereres fra Powerpoint

Fra : Sten Bo

Dato : 20-03-05 21:44

,

> Bare det var mig!
> Har du spørgsmål, så mail bare.
>
> vh
> Jan

Tak for info -

Jeg tænkte bare at det var smart at ku ta vores pda med.

2 retur billetter FDM dyr rejsesygeforsikring afgifter osv. ca. 9000

Vi kikker stadig billeder

Hilsen

--
Mod orm:
Skær en sytråd i stykker af omtrent ½ Tommers Længde,