Campingvogn ønskes tilleje
Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 14-03-05 01:11

Hej Gruppe.

Jeg er ganske ny i dette forum, og er i tvivl om det mon er den rette gruppe
at henvende sig til, men:

Vi er en lille familie på 2 voksne + 1 barn, som ønsker at leje en
komfortabel campingvogn - meget gerne med faste senge - i dagene 11 - 14
august.
Vi har ikke brug for fortelt. Campingvognen skal kunne leveres eller
afhentes tæt på Skanderborg.

Nogen som kan hjælpe med dette?

mvh. Lisbeth

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-03-05 06:40

"Lisbeth Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> wrote in message
> [...]
> august.
> Vi har ikke brug for fortelt. Campingvognen skal kunne leveres eller

Hej Lisbeth,

Om dette er den rigtige gruppe, eller du skulle have brugt
dk.marked.privat.camping er der sikkert mange meninger om.

En anden mulighed er at oprette en gratis annonce på www.campingtips.dk
under "Handelspladsen"

--
Med hilsen

Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 495 Excelent Ufe
www.campingtips.dk - fra campist til campist

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-03-05 07:12

Erik M. Nielsen wrote:

> Om dette er den rigtige gruppe, eller du skulle have brugt
> dk.marked.privat.camping er der sikkert mange meninger om.

Rigtigt - men ingen tvivl om, at det man kan læse på http://usenet.dk siger,
at indlæg om handel /kun/ hører til i en handelsgruppe.

"Køb og salg hører til i dk.marked.*-grupperne
Selvom det virker nærliggende at prøve at sælge hundehvalpe i
dk.fritid.kaeledyr, er det ikke den rigtige gruppe.
Dk.erhverv er heller ikke beregnet på køb & salg, selvom navnet måske
antyder det. ."

- fra http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

fut: news:dk.admin netikette

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- der ønsker sig, at brugere af nuhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 14-03-05 18:00

> [...]
> dk.fritid.kaeledyr, er det ikke den rigtige gruppe.
> Dk.erhverv er heller ikke beregnet på køb & salg, selvom navnet måske

Undskyld. Men jeg kan altså ikke se noget problem i at en kommende
campist her på siden spørger om der er nogle af os der ved hvor hun
kan leje en campingvogn.
Det er jo ikke sådan at hun ønsker at købe eller sælge, kun en
oplysning, om hvor hun kan få en eller anden vare.

Ellers må det også være slut med at debattere udstyr med mere, fordi
at nogle der læser siden, måske kunne finde på at købe det omtalte, og
så hører debatten lige med et hjemme under køb og salg.

Så kære Carsten. Dit indlæg betragtes som OT da det ikke bidrager til
yderligere oplysning til problemet

mvh
Steen Æbeløe

Fra : verner

Dato : 14-03-05 19:37

"Steen ?bel?e" <steen-h@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
>"> Rigtigt - men ingen tvivl om, at det man kan læse på
> http://usenet.dk siger,

Hej Lisbeth
Selvfølgelig kan du stille ALLE de spørgsmål om camping du lyster
i denne gruppe.

Som ny skal du vide, at vi her i gruppen har 3-4 narhoveder som mener
at de er sat i verdenen for at lege skolepedeller.

Dem skal du bare ignorere for deres indlæg har INTET med camping
at gøre, de har sikker haft en svær opvækst og forsøger nu at hævde
sig på nye her i gruppen .

Velkommen til gruppen og klø du bare på med ALLE de spørgsmål du har,
der er helt sikkert nogle stykker som ved en hel masse om
det du spørger om ))

Venlig hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 14-03-05 19:40

"Steen ?bel?e" <steen-h@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så kære Carsten. Dit indlæg betragtes som OT da det ikke bidrager til
> yderligere oplysning til problemet

Carsten havde futtet til den rigtige gruppe - det havde du mærkværdigvis
slettet!!

Hvorfor mon det kun er en der vil reklamere for campingtips samt egen
udlejning der vil svare på ovenstående spørgsmål? Gad vide ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 14-03-05 19:11

> [...]
> Hej Gruppe.
>
> Jeg er ganske ny i dette forum, og er i tvivl om det mon er den rette gruppe
Hvis man ikke skulle kunne spørge andre campister om råd, hvor skulle
du så spørge ?
Men der skal nok komme flere irettesættelser end egentlige råd

> Vi er en lille familie på 2 voksne + 1 barn, som ønsker at leje en
> komfortabel campingvogn - meget gerne med faste senge -
( da vil vores 495 K nok være ideel, der kan laves to faste + en køje
)
i dagene 11 - 14
> august.
> Vi har ikke brug for fortelt. Campingvognen skal kunne leveres eller
> afhentes tæt på Skanderborg.
>
> Nogen som kan hjælpe med dette?
1.Prøv at gå ind på jubii eller en anden dansk søgemaskine, og søg
på "campingvogne", "udlejning"
2.Søg efter campingvognsforhandlere i området. Mange lejer også
vogne ud.
3. Caravan Ringen starter et landsdækkende udlejningssamarbejde op
her til foråret

Jeg udlejer også selv, under navnet www.kloster-trailerudlejning.dk
men da jeg ligger et godt stykke vej fra Skanderborg, vil det sikkert
blive for dyrt at levere vognen der oppe.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-03-05 19:58

Steen ?bel?e wrote:

> Jeg udlejer også selv, under navnet www.kloster-trailerudlejning.dk
> men da jeg ligger et godt stykke vej fra Skanderborg, vil det sikkert
> blive for dyrt at levere vognen der oppe.

Ahhh - under den malplacerede iver gemmer der sig en skide spammer!

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 20:04

On Mon, 14 Mar 2005 01:11:13 +0100, "Lisbeth Støvring"
<lbs@SPAMpcv.dk> skrev:

> [...]

>august.
>Vi har ikke brug for fortelt. Campingvognen skal kunne leveres eller

Har du prøvet de lokale camping forhandlere?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sten Bo

Dato : 14-03-05 23:10

"Lisbeth Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Jeg er ganske ny i dette forum, og er i tvivl om det mon er den rette
> gruppe

Velkommen - først en hel time på den ene side - så en halv på den anden
og så.......

Der er lidt i formuleringen der ganske præcist syns at be om et tilbud,
uafklaret privat firma. Privat handel hører til i markedsgr.
news:dk.marked.camping og firmaer skal anbefales af kunder (tror jeg nok man
syntes) der opfatter dem som anbefalelsesværdige - eller det modsatte. Hvis
grupperne ikke blev holdt fri fra gratisreklamer fra kommeciel side
forsvandt formålet, debat om camping hurtigt.

Og så oplysningen, hvor du f.eks. kan kikke, (som jeg bestemt mener er inden
for rammerne - udveksling af erfaring) .

Kik f.eks på http://www.campingdanmark.dk/ der har et par databaser med
både privat og firma udlejning.

--
Haarfixativer, nr. 777, Kvædeslim:
1,5 gr. Borsyre, 25 gr.Kvædekærner

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 15-03-05 01:28

Hej Lisbeth.

Der er en udlejer i Odder, jeg søgte i telefonbogen da jeg skulle bruge
nogle vogne i Skanderborg i juni, har forsøgt at finde ham på nettet, måske
er det denne, ellers kan de måske oplyse videre
Odder Caravan-Center
Rådhusgade 94
8300 Odder tlf. 86 54 30 74

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 15-03-05 13:56

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
måske
> er det denne, ellers kan de måske oplyse videre

Tak til alle for henvisninger, og øvrige input vedr. denne gruppe;)

Nu har jeg da list at gå efter.

/Lisbeth