Camping ved Lidoen - anbefalinger?
Fra : Jens

Dato : 12-03-05 22:36

Hej

Er der nogen der kan anbefale enten Camping MARINA di VENEZIA, Camping
Tahiti eller en anden plads i dette område.

Vi har et par teenager børn (16 år) med, så der må gerne være lidt for dem.

Mvh

Jens

PS: Erfaringer med myg ?

Fra : verner

Dato : 12-03-05 22:57

"Jens" <mugarbe@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Mvh
> Jens
>
> PS: Erfaringer med myg ?

Ja, de stikker ad helvede til ) Undskyld Jens jeg kunne ikke dy mig.

Venlig hilsen
verner

Fra : jørgen sørensen

Dato : 13-03-05 09:06

Hej Jens
det er et syv år siden vi var på marina di venezia
med vores børn 15 og 19 år
dem så vi ikke meget til
de sprøjtede for myg
så dem så vi heller ikke meget til
det er en pænt stor plads med gågade med butikker
flere restauranter
mangler ikke noget

den anden har vi ikke prøvet
men vi har været en del i området og de pladser vi har set / prøvet er
alle
gode
høj standard i området
hilsen Jørgen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-03-05 09:35

Hej Jens

Ja vi var nede på Marina di Venzia i sommers en rigtig dejlig plads, god
underholdning hver aften. For ikke at nævne at pladsen også holder en
"dansker fest" i juli måned
Hvor der rigtig er gang i den, helt klart tror jeg nu nok at pladsen også er
for unge mennesker, der et et diskotek masser at spisemuligheder m.m.
Men prøv engang at kikke inde på campingferie.dk der har Per Neislin skrevet
lidt om pladsen.

En klart anbefaling fra vores side. Men en ret dyr plads. Til sommer tager
vi til Gardasøen Bella Italia, har glæder vi os rigtigt, efter denne pokkers
vinter (kører sneplov)

mvh
Kim

Fra : lundquist

Dato : 15-03-05 19:33

"Kim Jensen" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> wrote in message news:<4233f944$0$48633$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> vi til Gardasøen Bella Italia, har glæder vi os rigtigt, efter denne pokkers

Jeg kan helt sikker anbefale Marina Di Venezia,jeres børn vil sikker
ikke med hjem derfra igen.
Se billeder fra pladsen på www.123hjemmeside.dk/campingferie Mvh.
Lundquist

Fra : lundquist

Dato : 15-03-05 19:38

"Jens" <mugarbe@privat.dk> wrote in message news:<423360cd$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]

> Marina Di Venezia er en kanon god plads

> Vi har et par teenager børn (16 år) med, så der må gerne være lidt for dem.

Der er ikke helt mygge frit, man må forebygge med spray om aftenen

Se billeder fra pladsen på www.123hjemmeside.dk/campingferie

Fra : kim pedersen

Dato : 23-03-05 20:59

Hej
Jeg har været på Tahiti en god plads med lidt by og et lille tog der kører
en ned til stranden men det koster penge at tage sol lige ved holde pladsen,
der er mange myg om aftenen.
Mvh Kim