Igen DCU
Fra : F.Nielsen

Dato : 12-03-05 18:13

Hej

Ja, så har jeg også prøvet at sende et indlæg til Debatten i DCU, med det
et blevet afvist uden begrundelse endnu da, de kan selvfølgelig være at de
vågner op i næste uge engang.
Jeg spurte om, hvornår der blev åbenhus for medlemmerne, i det nye hus, jeg
ved ikke om det er for frækt et spørgsmål.
Hvad mener i, kunne det ikke være pænt af DCU, nu når det er os der har
bidraget med en slat penge.

Venligst

fln

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 12-03-05 18:30

"F.Nielsen" <fln32XX@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> et blevet afvist uden begrundelse endnu da, de kan selvfølgelig være at

Hvordan ved du, at der er blevet afvist ? Har du modtaget besked, eller er
det blot fordi det ikke er dukket op i NG endnu, at du mener du er afvist
?

> Jeg spurte om, hvornår der blev åbenhus for medlemmerne, i det nye hus,
jeg
> ved ikke om det er for frækt et spørgsmål.

Nej, det synes jeg egentlig er et rigtig godt spørgsmål! Men det har jo
ikke ret meget med DCU's nyhedsgruppes formål at gøre.
Nyhedsgruppens formål er "....at udveksle campingerfaringer om rejser,
tilbehør, campingpladser, gode råd og andre fysiske camping-ting."

Og der er jo ikke meget erfaringsudveksling over dit spørgsmål. Så jeg
tror
du må regne med, at dit spørgsmål røg i arkivet.

Jeg vil foreslå dig, at sende spørgsmålet som en mail direkte til DCU - på
info@dcu.dk

Jeg har ikke den store forhåbning til, at du vil modtage et fornuftigt
svar - men dette vil være det rigtige sted at stille spørgsmålet.

/Flemming U

Fra : Ernst Nielsen

Dato : 12-03-05 18:45

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har ikke den store forhåbning til, at du vil modtage et fornuftigt
> svar - men dette vil være det rigtige sted at stille spørgsmålet.

Jeg god selv klar over hvor jeg spørger, derfor sendte jeg det til Gruppen -
Arrangementer -
det må da være det rigtige sted, så kan andre også se hvad der bliver sendt
til DCU, og måske
se hvad de så svare.

fln

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 12-03-05 18:51

"Ernst Nielsen" <trille_03@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Gruppen -
> Arrangementer -
> det må da være det rigtige sted, så kan andre også se hvad der bliver

Jamen gruppen Arrangementer er jo stadig ment som et sted, hvor deltagerne
skal kunne udveksle ideer og erfaringer med arrangementer.

Nu kender jeg jo ikke ordlyden i dit indlæg - men hvis det var formuleret
den retning du angav i første indlæg, hvor det var et spørgsmål om,
hvornår
DCU medlemmerne blev inviteret til Åbent Hus - så er jeg ret sikker på, at
moderator vil droppe indlægget, fordi der ikke er noget "mellem-medlemmer"
det.

Misforstå mig ikke - jeg synes du stiller er helt relevant spørgsmål. Jeg
tror bare ikke på, at du kan bruge NG til at få det frem. Det går med
dette
som med debatten om campingpas, at det udebliver - fordi det mere er
rettet
til DCU end til en debat mellem medlemmerne.

Men så synes jeg da, at debatten kan køre i denne NG - ikke ?

/Flemming U

Fra : F.Nielsen

Dato : 12-03-05 19:01

> [...]
> rettet
> til DCU end til en debat mellem medlemmerne.
>
> Men så synes jeg da, at debatten kan køre i denne NG - ikke ?

Jeg troede at det var indholdet, og ikke indpakningen der er det væsentlige.
Jeg prøver noget andet.

fln

Fra : F.Nielsen

Dato : 12-03-05 18:50

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 12-03-05 19:16

"F.Nielsen" <fln32XX@jubii.dk> skrev i en meddelelse
"Ernst Nielsen" <trille_03@hotmail.com
[klip]
Sikke alle de anonyme mailadresser, der er i denne tråd !
)

Fortsat go' weekend.

ivan, århus

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 13-03-05 10:16

> Ja, så har jeg også prøvet at sende et indlæg til Debatten i DCU, med det
> et blevet afvist uden begrundelse endnu da, de kan selvfølgelig være at de
> vågner op i næste uge engang.

Hvis du nu prøver at læse reglerne for DCU's debatside, så står der
klart og tydeligt at man ikke kan stille spørgsmål der skal besvares
af DCU.
Så uanset om dit spørgsmål er relevant, hvilket jeg også synes det er,
er det det forkerte sted at stille det. Skriv til info@dcu.dk eller
direkte til informationschefen. Han plejer at være hurtig på tasterne
med et svar

> Jeg spurte om, hvornår der blev åbenhus for medlemmerne, i det nye hus, jeg
> ved ikke om det er for frækt et spørgsmål.

Nej, det er bare stillet det forkerte sted

> Hvad mener i, kunne det ikke være pænt af DCU, nu når det er os der har
> bidraget med en slat penge.

Absolut, det kunne være spændende at komme ind og se

mvh
Steen

Fra : Sten Bo

Dato : 14-03-05 09:00

"Steen ?bel?e" <steen-h@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med et svar

> Nej, det er bare stillet det forkerte sted

,

Hvilket får mig til at tænke på om det ikke var en god ide, at censor ved
indlæg uden for vilkårene kunne xse af i en auto-returmeddelelse med 3-4
felter "Beklager indlægget ses at være uden for de af DCU opstillede
kriterier for Mellem Campister". (ses her) Hvor tekst ud for x feltet så
evt. angav rette e-mail der tog imod - og endda (hvis relevant) "er
videresendt" kopi af spørgsmålet - med løftet om senere besværgelse -

Mon ikke det kunne fjerne lidt fnidder - og lette censors nattesøvn - Grin.

--
- Det er efterhånden gået op for mig, at jeg
spilder en masse tid ved at være præcis.

Fra : verner

Dato : 14-03-05 11:02

> Hvilket får mig til at tænke på om det ikke var en god ide, at censor ved
> indlæg uden for vilkårene kunne xse af i en auto-returmeddelelse

Nej DCUs Bestyrelse kan ikke lave auto-svar, så afgiver de jo muligheden
for at CENSURERE, knægte YTRINGSFRIHEN og udøve MENINGSTYRANI
i DCU !

Når campister IMELLEM ( UDEN at stille spørgsmål til folkevalgte) vil
debatere
emner som ikke OFFICIELT er forbudt at campister debatterer IMELLEM-
campister, så bliver de CENSURERET i hoved og røv:
eks.

Hvis to campister vil debattere campingpas bliver de CENSURERET af DCUs
Bestyrelse!

Hvis to campister vi debattere demokrati, love og regnskaber bliver de
CENSURERET
af DCUs Bestyrelse og mange andre emner som ikke i følge BETINGELSERNE er
ulovlige !

I DCUs BETINGELSER står der citat : " Her kan du debattere om løst og fast,
" .
Bar LØGN, DCUs Bestyrelse CENSURERER dig i hoved og røv.

De CENSURERER præcis det de vil UDEN skelen til egne opsatte Betingelser!

HVOR STÅR DER I DCUs BETINGELSER AT TO CAMPISTER
INDBYRDES IKKE MÅ DEBATTERE CAMPINGPAS? uden
at de bliver censureret i hoved og røv?

Her har i DCUs Bestyrelse CENSURPARAGRAF ordret citeret :

"forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre indlæg, som drager
forkerte
konklusioner i DCU-politiske spørgsmål" citat slut.

DCUs RIGTIGE politiske konklusioner er en HEMMELIGHED ! hvordan
ialverden skal campister så vide hvad der er rigtigt og forkert !
Det er en svinsk paragraf over for DCUs medlemmer. Med den
knægter de ytringsfriheden og udøver meningstyrani overfor med-
lemmerne. INGEN i DCU får lov til at sige deres mening, og stille
spørgsmål til Bestyrelsen.

med 3-4
> felter "Beklager indlægget

Denne Bestyrelse beklager ikke noget som helst, de CENSURERER
medlemmerne i hoved og røv.

ses at være uden for de af DCU opstillede
> kriterier for Mellem Campister".

Ja kun hvis du stiller DIREKTE spørgsmål til folkevalgte her. Det gælder
dog også alle andre steder, de folkevalgte vil ikke i dialog med dig
de gider ikke svare dig, men henviser spørgsmål til Forretningsudvalget !
DET er sgu
TILLIDSREPRÆSENTANTER så det batter, og dem giver Bestyrelsen
1 mill af medlemmernes kontigentpenge i hånden om året til bingo
o.l. i FESTUDVALGET.

> [...]
> videresendt" kopi af spørgsmålet - med løftet om senere besværgelse -

> Mon ikke det kunne fjerne lidt fnidder - og lette censors nattesøvn -

Han er direkte hyret til at være Forretningsudvalgets CENSURMESTER,
hans opgave er at censurere medlemmer i hoved og røv, så
hvorfor har du "ondt" af ham ! du er måske ude efter jobbet ))

Næe det vil kun kaste grus i DCUs CENSUR maskinei.

> - Det er efterhånden gået op for mig, at jeg
> spilder en masse tid ved at være præcis.

Hilsen
verner

Fra : Jørgen L.

Dato : 14-03-05 11:03

> Jeg spurte om, hvornår der blev åbenhus for medlemmerne, i det nye hus,
> jeg
> ved ikke om det er for frækt et spørgsmål.

Undskyld jeg spørger, men hvad er der spændene ved at se en kontor bygning,
med kontore med nogle pcere osv. i?

Hilsen Jørgen

Fra : Sten Bo

Dato : 14-03-05 12:41

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld jeg spørger, men hvad er der spændene ved at se en kontor
> bygning, med kontore med nogle pcere osv. i?
>
> Hilsen Jørgen

Man sætter flaget og får
røde sodavand, pølser, kaffe og blødt brød - og så filosoferer man med
venner og bekendte over tidens gang, de nye tider og glæder sig sammen over
at det går godt.
- Idet jeg går ud fra at de nye omgivelser ikke er mindre, men gir bedre
forhold til alle berørte, både medlemmer som ansatte -
Bare det, at de ansatte får bedre forhold må da kunne mærkes - med, hvis
muligt, et lille nyk mere og større trivsel i dagligdagen .
Der er vel noget symbolsk der fortjener at fejres når man flytter i nyt hus

De brede smils dag.

--
Op med humøret gamle dreng!
- Umuligt - elevatoren er i uorden!

Fra : Campingguiden

Dato : 14-03-05 21:12

Helt ærligt piger...

Hvordan tror i selv der ville se ud, hvis alle DCU's medlemmer besøgte
stedet på en dag?

I øvrigt er jeg overbevist om, at DCU nok skal lade jer komme ind,
hvis i tager over og besøger dem, men som et par andre har skrevet her
i tråden... Hvad skulle der være specielt i at se dette kontor frem
for alle mulige andre kontorer?

Er det ikke bare endnu en undskyldning for at have noget at brokke sig
over mht. DCU?

Alternativt, tag ud og besøg en lokal virksomhed, og se hvordan de har
det, det er sikkert ikke meget anderledes end det DCU kan fremvise.

Lad nu for f.... DCU arbejde i fred i deres nye lokaler, og så prøv at
glæde jer lidt på andres vegne i stedet for at have så ondt i
bagdelen...
Havde i set deres gamle lokaler, så ville i sikkert kunne forstå at en
flytning var nødvendig, og havde været det i mange år.

Rigtig god campingsæson til jer også

Søren Damgaard

Fra : verner

Dato : 14-03-05 22:30

"Campingguiden" <s.damgaard@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt piger...

HVEM har givet dig lov til at være nedladende overfor deltagere i
denne nyhedsgruppe ? Hvad faen bilder du dig ind hvalp ?
Kan du ikke opføre dig ordentligt!

> Hvordan tror i selv der ville se ud, hvis alle DCU's medlemmer besøgte
> stedet på en dag?

Er du virkelig så begavet at du tror at alle medlemmer kom på een gang på
een dag!
Præsenterer du virkelig din dømmekraft her? Den er LAAANGT under
middel.
Jeg tror ikke mange medlemmer regner med 50.000 medlemmer på en
gang på een dag! de vurderer lidt bedre end dig.

> I øvrigt er jeg overbevist om, at DCU nok skal lade jer komme ind,

Gætter du eller er det noget du ved noget om? eller giver du bare din
fantasi frit løb?

> hvis i tager over og besøger dem, men som et par andre har skrevet her
> i tråden... Hvad skulle der være specielt i at se dette kontor frem
> for alle mulige andre kontorer?

Der er det specielle ved DETTE hus , at det har MEDLEMMERNE
betalt! Det er medlemmernes hus og IKKE Brancheforeningens hus!
Fatter du forskellen?

> Er det ikke bare endnu en undskyldning for at have noget at brokke sig
> over mht. DCU?

Du har meget med at alle andre brokker sig, men det gør du ikke! Folk
kommer her med deres CENSURFRIE meninger ! fatter du hvad det
betyder? Det betyder at den enkelte CENSURFRIT kan ytre sig UDEN
CENSURMESTRE som dig og DCUs censurmester.

> Alternativt, tag ud og besøg en lokal virksomhed, og se hvordan de har
> det, det er sikkert ikke meget anderledes end det DCU kan fremvise.

Gætter du eller lader du bare din fantasi flyve?

> Lad nu for f.... DCU arbejde i fred i deres nye lokaler,

Hvad er dit problem her?

og så prøv at
> glæde jer lidt på andres vegne i stedet for at have så ondt i
> bagdelen...

Den må du forklare lidt nærmere, jeg tror ikke at nogen har ondt
nogen steder ! du selv måske?
men DCU er vel medlemmerne ikke!

> Havde i set deres gamle lokaler, så ville i sikkert kunne forstå at en
> flytning var nødvendig, og havde været det i mange år.

Hvad har det med emnet at gøre, kan du ikke holde dig til emnet?
Alle er vist glade for det nye hus og finder det ok ? hvad er dit
problem?

Emnet her er, at mange mener at det burde være medlemmerne
som var med til at indvige deres eget hus og ikke brancheforeningens
folk !
kan du se forskellen?

> Rigtig god campingsæson til jer også

> Søren Damgaard

Hilsen
verner

Fra : F.Nielsen

Dato : 15-03-05 00:06

Hej igen

Det var altså et " frækt " spørgsmål jeg stillede, jeg ville jo kun være
venlig sindet,
det må i altså meget undskylde, jeg var ikke klar over at der er så mange
til at hakke - irettesætte
på andre medlemmer, dem skal der også være plads til, med de fylder for
meget i NG'erne.
DCU vil jo ikke svare, de har jo nok i sig selv, det kan jeg kun tage til
efterretning.

Ps. Verner er åbenbart den eneste, der har forstår meningen med mit
indlægget.

F.Nielsen

Fra : Sten Bo

Dato : 15-03-05 10:01

> [...]
> efterretning.
>
> Ps. Verner er åbenbart den eneste, der har forstår meningen med mit

Var der en skjult mening i spørgsmålet? Sagen er da klar nok.
Er du i ny forvandlet hyggeskikkelse. ;-( Døde emnet for hurtigt? Det
var surt. VI, Mange har sat filtret på og kan ikke se ham - og er glade
for at du ikke citerer. Det er såment ikke emnet, men stilen der trykker. Og
så er man træt af de evige gentagelser - der på de fleste virker som om man
kun er ude på at lave ballade idet der altid flettes nogle nedgørende
tirrende personudtryk ind om personer man er uenige med. Og så køre det
rigtigt - hvor vi på sidelinien ikke rigtig kan finde ud af om man
sommetider selv holder fornærmelserne i gang med et par prik under andet
navn - som f.eks. her ? - Hvorefter der sørgelig er nogle få der fristes
af de frie rammer , og benytter chancen til at gi den hele armen. Kan man
kalde dem huligans?

Dybt paranoidt og meget ærgerligt, idet man på forhånd har ødelagt en hver
fornuftig debat - og skræmmer almindelige besindige campister væk.

Jeg syntes ikke, at det var et frækt spørgsmål, og det tror jeg såment ikke
at der var andre der gjorde. Og undskylde hvorfor dog det.? Dette er måske
det eneste sted hvor -

Beklager hvis det er helt forkert opfattet.

--
- Kære ven, det siger jo sig selv -
så du behøver ikke at sige noget.