Camping TV
Fra : Finn

Dato : 12-03-05 10:39

<ven_hj@yahoo.dk> wrote
> Lille Matias i fokus HELE tiden,lille Matias skal have opmærksomhed
> HELE tiden.

For en gangs skyld vil jeg give Verner ret, de udsendelser er laaaangt under
forventelig standard, men udover dette vil jeg gerne lige tilføje:

Da DK4 startede op med campingudsendelserne jublede man jo lidt - for selvom
der er utroligt mange campister i DK, så har de landsdækkende TV stationer
ikke opdaget det - de sender hellere ca. 3 håndboldkampe om dagen.

Tilbage til DK4/campingudsendelser. Man kunne vel forvente en vis udvikling
til den positive side efter en del års træning - især fra Neslein familien.
Men det er ikke sket. Når frøken Neslein (eller fader) viser campingvogne
frem er det til at falde i søvn over. Kunne de dog ikke prøve at være lidt
mere kreative - de lever dog (formodentligt) af det. Udover dette, er det
som regel kun de store dyre vogne med mange finesser der vises og de er
lækre, men det hjælper jo ikke meget når en stor del af campisterne ikke har
råd til dem. Prøv også at se på vogne i den lavere prisklasse og gode
brugte.

Dette er ment som positiv kritik - fordi: VI VIL HA MER.

Mvh. Finn