Så er Anne-Vibekes barn nået .........
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-03-05 11:25

Så er Anne-Vibekes barn, den fantastiske MATIAS, nået til camping
Schweis!
Her ser vi interesseret at lille Matias sidder på ryggen af mor ! Her
ser vi lille Matias ser på vandfald !Her ser vi lille Matias sidde i
klapvogn ! Her ser vi lille Matias passere en bro! her ser vi lille
Matias sidde på bænk! Her ser vi lille Matias kravle ned fra bænk !
Her ser vi at lille Matias ser på sø !
Her ser vi lille Matia få mad ! Her sr vi lille Matias tage en kage !
Her ser vi lille Matias spise en kage ! Her ser vi lille Matias
trykke, mon lille Matias skider i buksrne!

Lille Matias i fokus HELE tiden,lille Matias skal have opmærksomhed
HELE tiden.

LORTEUDSENDELSE.

Og ALT DET støtter DCU istedet for RIGTIGE campingudsendelser med Per
Neslein! Forstå det hvem som kan.

Hilsen
verner

Fra : Jeppe

Dato : 09-03-05 18:55

Støtter !

Hilsen Jeppe

Fra : Jens B. R.

Dato : 10-03-05 21:02

"Jeppe" <jepski@pc.dk> wrote in message news:<422f387e$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Støtter !
>
> Hilsen Jeppe

Jeg så lidt af den udsendelse men tog så det valg at jeg sagtens kunne
leve uden at have set det. Det valg burde i to tilsyneladende også
have truffet.

Mvh

Jens B. R.

Fra : Sten Bo

Dato : 10-03-05 21:44

"Jens B. R." <beerdog01@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Jeppe" <jepski@pc.dk> wrote in message

> Jeg så lidt af den udsendelse men tog så det valg at jeg sagtens kunne
> leve uden at have set det. Det valg burde i to tilsyneladende også
> have truffet.

Omendskønt og uden at ha set

kik på indholdet i
http://www.dcu.dk/campingfritid/show_publication.asp?publicationguid=179&submenuid=4683&menuid=4679&AreaGuid=2281

de blir som regel gravide alle sammen på samme tid - så hvorfor ikke?

--
Hvor er det hyggeligt at se gennem ruden.
- Ja - når man står på den rigtige side af den.

Fra : Michael

Dato : 11-03-05 15:22

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Og ALT DET støtter DCU istedet for RIGTIGE campingudsendelser med Per
> Neslein! Forstå det hvem som kan.

Tju hej. verner.
Sidst du skrev om Neslein, var manden da dybt debil, tænk sig han tog til
nordkap midt om vinteren i en KABE, med en 4x4 foran. Fy da føj. Istedet
for at teste en camplet......eller et tomandstelt.
Nå spøg til side............ man har vel kun et standpunkt til man tager et
nyt.

Lige et sidste spørgsmål ?
Hvorfor springer du ikke tv programmer over, som du ikke kan lide. ??????

Hilsen Michael.

Fra : verner

Dato : 11-03-05 16:40

"Michael" <lemi@NOSPAM.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tju hej. verner.
> Sidst du skrev om Neslein, var manden da dybt debil,

Det er direkte løgn det du skriver. Det har jeg aldrig udtalt om Per
Neslein.
Jeg har sagt at testen til Nordkap er fis i en hornlygte og det mener jeg
stadigvæk. Alle hans øvrige udsendelser synes jeg derimod er gode.
Så Michael lad være med at digte løgnehistorier hold dig til sandheden,
det vil alle have mest gavn af.

tænk sig han tog til
> nordkap midt om vinteren i en KABE,

INGEN andre i denne VERDEN tager til Nordkap og CAMPERER om vinteren
så hvad er testen værd? NUL.
Fis i en hornlygte.

med en 4x4 foran. Fy da føj. Istedet
> for at teste en camplet......eller et tomandstelt.

Se DET ville der have været en lille udfordring i Michael.
Også selvom han IGEN skulle køre bag bussen med turister !! UDFORDRING ?
Rent til grin at kalde det en udfordring når bybussen kører HELT derud med
gamle pensionister!

> Nå spøg til side............ man har vel kun et standpunkt til man tager
> et
> nyt.

Michael er du sikker på at du ikke hedder H.C.Andersen?

> Lige et sidste spørgsmål ?
> Hvorfor springer du ikke tv programmer over, som du ikke kan lide. ??????

Jeg skal jo se programmet før jeg kan udtale mig sagligt om jeg kan lide det
ikke?
Eller skal jeg begynde at digte som dig ? )) Det KUNNE jo være at
lille Matias
havde fået en fridag ikke !

> Hilsen Michael.

Hilsen
verner

Fra : LS

Dato : 11-03-05 18:44

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Rent til grin at kalde det en udfordring når bybussen kører HELT derud

Det er direkte løgn det du skriver.Er du sikker på at du ikke hedder
H.C.Andersen?
Der kører ingen bybusser der ud. Det er turistbusser. Lad være med at digte

Fra : Michael

Dato : 12-03-05 21:05

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er direkte løgn det du skriver. Det har jeg aldrig udtalt om Per
Neslein.

Niks måske ikke lige debil...... Men : Nul... Rent til grin..... fis i en
hornlygte. ja sikke en respekt du må ha for manden......... ØHHH nå !!!!

> INGEN andre i denne VERDEN tager til Nordkap og CAMPERER om vinteren

Så er det sikkert derfor at peer på et tidspunkt siger at han var den
første, der var på nordkap, med CV om vinteren. Hvilket var det testen gik
ud på. OG ikke andet.

> så hvad er testen værd? NUL.

Se, det er løgn hvis noget er !! for som jeg lige har skrevet gik testen
nemlig ud på, OM man kunne køre HELT til nordkap med CV om vinteren...

> Michael er du sikker på at du ikke hedder H.C.Andersen?

verner er du sikker på at du ikke hedder Bo eller måske Hans Henrik?

> Jeg skal jo se programmet før jeg kan udtale mig sagligt om jeg kan lide
det
ikke?
>mon lille Matias skider i buksrne!
> LORTEUDSENDELSE.

Jøps det var squ sagligt.

> Lille Matias i fokus HELE tiden,lille Matias skal have opmærksomhed
HELE tiden.

Jamen verner dog, sporer jeg lidt misundelse ???

Hilsen Michael.

EOD.

> [...]
> gamle pensionister!

> Michael er du sikker på at du ikke hedder H.C.Andersen?

??????

Fra : verner

Dato : 12-03-05 22:07

"Michael" <lemi@NOSPAM.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Niks måske ikke lige debil...... Men : Nul... Rent til grin..... fis i en
> hornlygte. ja sikke en respekt du må ha for manden......... ØHHH nå !!!!

Michael du udleder noget forkert, jeg kritiserede udsendelsen og formålet og
IKKE manden som havde lavet den!
Jeg synes faktisk, at Per Neslein er den bedste og mest ærlige af
producenterne
af campingstof, han lægger ikke skjul på at han lever af dem som han
reklamerer
for og tester materiel fra ! Så enhver voksen må jo SELV vurdere de
testoplysninger
han kommer med og have i baghovedet at han har fået testmaterialet gratis
eller til
lån`s !
Og så laver manden faktisk et GRATIS campingblad til ALLE campister og det
er betydeligt
bedre end DCUs blad efter min mening.
MEN vinterudfordringen var noget lort.

> Så er det sikkert derfor at peer på et tidspunkt siger at han var den
> første, der var på nordkap, med CV om vinteren. Hvilket var det testen gik
> ud på. OG ikke andet.

Kunne han ikke bare havde ringet op til Norge og spurgt om pensionistbussen
kørte
i den uge han var deroppe?

> Se, det er løgn hvis noget er !! for som jeg lige har skrevet gik testen
> nemlig ud på, OM man kunne køre HELT til nordkap med CV om vinteren...

TEST ? der kører pensionistbus efter sneploven derud hver dag ploven kan
køre!
hvad test er der i af følge efter en sneplov? Kunne han ikke bare havde kørt
efter en sneplov
ovre ved TARM her for 14 dage siden hvor det sneede meget?

> verner er du sikker på at du ikke hedder Bo eller måske Hans Henrik?

Ja helt sikker.

> det ikke?

> Jøps det var squ sagligt.

Det var eet spørgsmål og en konstatering !

> HELE tiden.
>
> Jamen verner dog, sporer jeg lidt misundelse ???

DER mistede du mig.

> Hilsen Michael.

Hilsen
verner