Køb af brugt cv i tyskland?
Fra : Arne M@dsen

Dato : 06-03-05 16:50

Hejsa
Da jeg overvejer at købe en brugt cv fra tyskland, er der nogle spørgsmål
som trænger sig på.

Jeg har fundet ud af, ved at læse på diverse debatsider at man skal have
disse ting for at få den indreg. i Danmark.:
Tysk registreringsattest, Afmeldelseserklæring, Vejningsattest fra en
godkendt vægt. Dansk synsattest med godkendelse.
Disse oplysninger har jeg fra Johnny Lillelund på debat på
www.campingferie.dk..

Men hvad så med reg.afgift, skal den vurderes, eller handler det om alder,
eller skal man slet ikke betale afgift af en cv. Dette punkt er jo temmelig
vigtigt så derfor håber jeg på svar fra jer som ved noget om dette.
Mvh Arne

Fra : phk

Dato : 06-03-05 18:49

"Arne M@dsen" <avm@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> temmelig
> vigtigt så derfor håber jeg på svar fra jer som ved noget om dette.

Der er ingen registreringsafgift, kun udgifter til syn.

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500