grønne alger
Fra : peter hansen

Dato : 03-03-05 16:53

Da jeg fornylig var forbi vores campingvogn, som står på vinter-åben plads,
kunne jeg let konstantere at vognen efterhånden er ved at blive lidt grøn
visse steder. Algerne gror sikkert ikke lige nu, men holder sig sikkert klar
til der kommer varmere vejr. Nu kommer spørgsmålet. Rengøring mod algerne.
Kan vognen tåle et anti-algemiddel, som man f.eks bruger på terrassen ?
Tak og håber på godt svar. Peter

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 03-03-05 17:37

"peter hansen" <peter-hansen@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> mod algerne. Kan vognen tåle et anti-algemiddel, som man f.eks bruger på

Det skal du få!

Jeg bruger selv MASAVA Caravan Cleaner, som effektivt fjerner algene - og
tillige (de sarte læsere skal lige undlade at læse de næste 3 ord) de sorte
striber!

Du kan læse meget mere om MASAVA Caravan Cleaner på
http://www.masavakemi.dk/dan/dkindhold.asp?emne=product/caravancleaner.inc
hvor du også kan downloade datablade.

Husk - efter brugen skal vognen have en rigtig god gang voks. Så er den
forårsklar!

Og det kan blandt andet købes her http://www.campingpriser.dk/ til 78 Kr pr
liter
--
Med hilsen

Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 495 Excelent Ufe
www.campingtips.dk - fra campist til campist

Fra : Sten Bo

Dato : 03-03-05 21:00

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
,

> Jeg bruger selv MASAVA Caravan Cleaner, som effektivt fjerner algene - og
> tillige (de sarte læsere skal lige undlade at læse de næste 3 ord) de
> sorte striber!

Hvis de blir sorte er det tegn på mavesår - søg læge!

--
Undskyld, er det apotekeren personligt?
- Ja - det er mig.

Fra : Gismo

Dato : 03-03-05 21:56

Erik M. Nielsen wrote:

>Det skal du få!

Det er et dyrt råd.

> Jeg bruger selv MASAVA

Jeg hugger 2 dl. vaskepulver af konen, jeg er ikke sikker på
om det er til hvidt eller kulørt
Det er mindst lige så godt, hvis vognen alligevel skal vokses.

Gismo

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 04-03-05 12:27

tak Erik