Stille pladser
Fra : A.Nielsen

Dato : 02-03-05 13:11

Jeg hørte sidste år, at der var nogle campingpladsejere der ville oprette
stille pladser.

Det skulle være pladser uden det helt store legeland og at der ikke måtte
leges på legepladserne efter kl. 22 og at der i det hele taget skulle være
ro på pladsen også i middagsstunden.

Er der nogen der har hørt om dette ?? og evt. hvor de findes.

L.Nielsen

Fra : K. H. Hansen

Dato : 02-03-05 00:58

I Danmark eller i Udlandet.

I Danmark kan jeg anbefale mange af backtonaturepladserne, de er uden de
store tivoli og badelande, og det er det der skal være.

Gyvelborg camping, i nærheden af Hampen sø, er en ganske fortrinlig plads.