camping i tyskland
Fra : S.B.

Dato : 28-02-05 21:43

nogen gode forslag til en campingplads i tyskland, som ikke ligger langt fra
et af de der sommerland, eller hvad det hedder på tysk
bare ikke hansa land, der har vi været

steen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-02-05 23:34

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> et af de der sommerland, eller hvad det hedder på tysk

Det kunne f.eks. så være i nærheden af Heide Park ved Soltau, ca. 70 km syd
for Hamburg.
For ca. 15 år siden lå vi nogle dage på
http://www.scandinavia-camp.de/dansk/index.html
og var godt tilfredse. Jeg kan se, at der er sket meget på pladsen siden da.
Dengang var der en svømmehal, men den ser ud til ikke at være der mere. Men
der er badesø og mange andre ting.
I øvrigt kan du i google f.eks. søge på "camping soltau" og finde en masse
gode pladser i netop det område.
I Heide Park findes et utal af forlystelser. Nu er det efterhånden nogle år
siden, vi sidst var i Hansa Park, da vi tager til Heide Park i stedet for,
fordi den er større og der findes de vildeste forlystelser.
Så hvis man kan lide den slags, hvor man ikke ved, hvornår man har hovedet
op eller ned, så er Heide Park sagen.

Kurt

Fra : T. Hartung

Dato : 01-03-05 17:24

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogen gode forslag til en campingplads i tyskland, som ikke ligger langt
> fra et af de der sommerland, eller hvad det hedder på tysk

Hvad med denne her: www.europapark.de/ ligger nede ved den Fransk/tyske
grænse - der henvises også til en C-plads på siden

Eller måske denne:
www.lego.com/legoland/deutschland/default.asp?locale=1031

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : S.B.

Dato : 01-03-05 21:14

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hvad med denne her: www.europapark.de/ ligger nede ved den Fransk/tyske
> grænse - der henvises også til en C-plads på siden

europark ser ud til at være et godt bud, og så langt sydpå at man ligefrem
kan risikere at have sol

/Steen

Fra : Ib

Dato : 02-03-05 16:29

Hej Steen

Jeg kan varmt anbefale Camping Embsmoor, den kaldes også Röders Camping.
Den ligger i Soltau syd for Hamborg.
En meget dejlig plads og der er rent!

Den ligger ca 5 km fra Nordeuropas største (og absolut bedste) sommerland
www.Heidepark.de sæt to dage af til dett ebesøg

Desuden er der i Soltau et stort "vandland" kaldet Therme. Her er der alt
hvad hjertetbegærer. Alm vandland, slatvandbassin med 29 gr varm vand,
solarium, massage osv osv.

Du får et armbånd på der registrer dig hvor du benytter facilitteterne og
betaler derefter - smart og ganske fornuftige priser.

Campingpladsen e rogså velegnet som et hvil på turen ned elle rhjem

Måske ses vi på pladsen vi kommer den vej

Knaus Azur og Mondeo så rykker det !!

mvh
Ib

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 02-03-05 17:37

"Ib" <laurberg@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Steen
>
> Jeg kan varmt anbefale Camping Embsmoor, den kaldes også Röders Camping.
> Den ligger i Soltau syd for Hamborg.
> En meget dejlig plads og der er rent!

Hej Ib

Har du adressen på denne plads

Venlig hilsen
HK

Fra : Ib

Dato : 03-03-05 18:06

Nej desværre har jeg ikke lige adresen.
Men den ligger inde i selv byen ved parken.
Den ligger ved siden af Oswlads Braueri og en tefabrik kanjeg sådan set
lige huske

Men den er nem at finde når man kører ind i Soltau der er gode skilte

mvh
Ib

Fra : Ib

Dato : 03-03-05 18:08