HP iPAQ rz1710 med TomTom GPS navigation
Fra : krh

Dato : 26-02-05 16:46

I denne uge har Bilka-Avisen på forsiden denne navigator til salg for 3200
kr.
Er der nogen der kender den?
Kan den anbefales til campingferie i sydeuropa?
Er den nem for en ukyndig at betjene?
Er prisen i orden?
Det er meget at spørge om, men jeg ville blive glad for at høre om gode og
dårlige erfaringer.
v.h.
Erling

Fra : Carsten

Dato : 26-02-05 17:05

I den gruppe der hedder:
dk.teknik.satellit.navigation
der sidder alle der ved om sådan nogle PDA'er

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 19:13

"Carsten" <dennemailduerikke@fjernessol.dk> skrev
> I den gruppe der hedder:
> dk.teknik.satellit.navigation
> der sidder alle der ved om sådan nogle PDA'er

Carsten - STORT kompliment herfra.....

Du viser vej til den rigtige gruppe istedet for at skælde ud og futte til
alle mulige andre steder.!
Det kunne mange andre lære noget af.

Tak og god weekend
Tommy T - Odense

Fra : krh

Dato : 26-02-05 20:16

> Carsten - STORT kompliment herfra.....
>
> Du viser vej til den rigtige gruppe istedet for at skælde ud og futte til
> [...]
Også tak fra mig.
Jeg er inde på gruppen og har fået mange gode kontakter allerede.
Venlig hilsen
Erling

Fra : Handsome

Dato : 27-02-05 13:28