Pris i 1991
Fra : Henrik Andersen

Dato : 24-02-05 21:11

Vi skal forsikringsmæssigt opgive nyprisen på vores nyindkøbte campingvogn.
Det er en Bürstner 3905 fra 1991. hvad kan sådan en fætter have kostet i
1991?

--
\\\|///
(\ @ @ /)

Med Venlig Hilsen

Henrik Andersen

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-02-05 22:24

> Vi skal forsikringsmæssigt opgive nyprisen på vores nyindkøbte
> campingvogn.
> Det er en Bürstner 3905 fra 1991. hvad kan sådan en fætter have kostet i
> 1991?

Det er da ikke normalt at man skal opgive nyprisen, normalt forsikres de
efter købs prisen
ellers tjek trekroner som forsikrer efter købspris, og derved er billigere.

Når men det gav dig jo ikke den oplysning du havde brug for, jeg ville
kontakte en forhandler, det kunne jo være hvor du har købt den, de har en
bog med disse priser i.

Hilsen Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 06:22

On Thu, 24 Feb 2005 22:23:56 +0100, "Jørgen L."
<Noemail@stopspamspam.dk> skrev:

>Det er da ikke normalt at man skal opgive nyprisen, normalt forsikres de
>efter købs prisen
>ellers tjek trekroner som forsikrer efter købspris, og derved er billigere.

vi skulle også oplyse hvad vi regnede med at vores kostede i 1988.
til alm brand.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : H.L.

Dato : 25-02-05 13:49

Pris i 1991 62.200.-kr
Mvh. Henrik

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 25-02-05 18:45

> [...]
campingvogn.
> Det er en Bürstner 3905 fra 1991. hvad kan sådan en fætter have kostet i
Hej Henrik.
Jf. min årbog er der flere modeller:

Bürstner Holiday 3900 N: 59.990,-
Bürstner Holiday 3900 TN: 62.200,-

Mvh.

J-P. Rasmussen
sletmigførst.jpr@campingferie.dk
I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 25-02-05 22:53

Tak for hjælpen, Jeg sparede 700,- ved at få den rigtige nyvognspris.

Med venlig hilsen

Henrik Andersen

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-02-05 18:14

Står der noget om egen/totalvægt i den årbog du har. Jeg har nemlig en
anelse om at den er vejet ned.