Nogen der skal til Streetrace i Randers på~
Fra : Ukendt

Dato : 12-05-05 21:10

Hey NG;

Nogen herfra der skal ned og køre?

Vectraen er i hvert fald at finde på pladsen, og et enkelt eller 2 løb
skulle det da gerne blive til :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Jim

Dato : 12-05-05 22:36

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG;
>
> Nogen herfra der skal ned og køre?
>
> Vectraen er i hvert fald at finde på pladsen, og et enkelt eller 2 løb
> [...]

´kæft, hvor er den ugly.

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-05 22:40

Jim wrote:
> ´kæft, hvor er den ugly.

Hold kæft hvor er du dum at høre på.

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-05-05 22:53

> ´kæft, hvor er den ugly.

´kæft hvor er du dog dum at høre på.

/Jan W Nielsen

Fra : Bjørn

Dato : 13-05-05 07:22

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> ´kæft, hvor er den ugly.

Det er meget muligt at du synes det. Men det kan jeg ikke rigtigt bruge til
noget.

Jeg synes min bil er fin som den er; og så forbliver den sådan.

Du kan jo dukke op i Randers, og hvis du kan trække fra Vectraen ned af
banen, kan du beholde retten til både at kalde den ugly og bovlam.

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra A CDX '94 - 2.5i V6 24v

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 13-05-05 07:52

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse news:42844737$0$697$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Du kan jo dukke op i Randers, og hvis du kan trække fra Vectraen ned af banen, kan du beholde retten til både at kalde den ugly og
> bovlam.

Tjah - synes nu heller ikke den er ugly, men bovlam.... det er
en ganske anden sag

/Jakob

Fra : Thomas H.

Dato : 13-05-05 12:34

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> ´kæft, hvor er den ugly.

Bare jævnt kedelig synes jeg ...
I øvrigt virker de små billeder ikke i Firefox ..

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-05-05 13:03

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in news:rg0he.5122
$Fe7.57396@news000.worldonline.dk:

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Bare jævnt kedelig synes jeg ...
> I øvrigt virker de små billeder ikke i Firefox ..

Og specs samt ydre passer heller ikke så godt sammen. På sidste billede
står der jo kun 1.6i

Thomas

Fra : Deaster

Dato : 13-05-05 13:04

Thomas Rasmussen wrote:
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in
> news:rg0he.5122 $Fe7.57396@news000.worldonline.dk:

> Og specs samt ydre passer heller ikke så godt sammen. På sidste
> billede står der jo kun 1.6i

Det er nok en sleeper, egentligt meget sjovt, meeen den kunne godt bruge
nogle ordentlige fælge.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Bjørn

Dato : 13-05-05 13:40

"Deaster" <nospam2@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok en sleeper, egentligt meget sjovt, meeen den kunne godt bruge
> nogle ordentlige fælge.

Det er vinterhjulene der sidder på på de billeder :) Sommerhjulene er dog i
samme dimension, blot på alu. Der kommer ikke større aluer på i år, den drøm
aflivede tandlægen i forgårs :(

Fra : Bjørn

Dato : 13-05-05 13:41

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Bare jævnt kedelig synes jeg ...

For mig gør det ikke noget at bilen er "kedelig" at se på... Jeg sidder jo
inde bag rattet, og ligger ikke mærke til den slags selv ;)

> I øvrigt virker de små billeder ikke i Firefox ..

Det ved jeg - jeg har bare ikke fået gjort noget ved det endnu... Men jeg
har dog løsningen :)

Fra : Brian

Dato : 13-05-05 14:14

Bjørn wrote:

> For mig gør det ikke noget at bilen er "kedelig" at se på... Jeg
> sidder jo inde bag rattet, og ligger ikke mærke til den slags selv ;)

Har du fuldstændig overset blæserreguleringen ?
Det er da ren Kadett i en Vectra A - men det er måske ikke kedeligt

/Brian

Fra : Per O.

Dato : 14-05-05 00:19

> [...]
> Hey NG;
>
> Nogen herfra der skal ned og køre?
>
> Vectraen er i hvert fald at finde på pladsen, og et enkelt eller 2 løb

Kan man på nogen måde få at vide hvor det foregår .. jeg ville gerne opleve
det?

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : John Sahl