MS Windows
briani 27239
Forsvundet drev windows98SE
Fra : Ukendt

Dato : 12-05-05 23:35

Jeg har en harddisk der er partioneret i to drev, C og D.
Efter at have kørt et medfølgende program (ARS (Advanced Recovery System)),
for at vende tilbage til en tidligere installering på C-drevet, kan jeg ikke
længere se mit D-drev.

Harddisk er ca 20 gb og partioneret i to ca lige store drev.

Jeg har geninstalleret Windows uden at det hjalp.
Jeg kan heller ikke se D-drevet i MS-Dos-promten.
Jeg har også prøvet med fdisk, som viser at partioneringen er intakt,
altså at C-drevet fylder det det plejer, så jeg har ca 10 gb jeg ikke kan få
fat i.

Så i øjeblikket er jeg rimeligt på røv.. alle forslag modtages med glæde.

--
mvh kajo

Fra : Steen

Dato : 13-05-05 10:41

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> wrote:

> [...]
> få fat i.
>
> Så i øjeblikket er jeg rimeligt på røv.. alle forslag modtages med glæde.

Har du formateret den nye partition?

Hilsen

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-05 14:29

"Steen" skrev i en meddelelse

> Har du formateret den nye partition?

Jeg har ikke lavet nogen ny partion, kun brugt fdisk for at at om disken
stadig var partioneret, det er den.

--
mvh kajo