MS Windows
briani 27239
Bios har fjernet mine administrator i wind~
Fra : Anders [2630]

Dato : 12-05-05 21:35

Hej, jeg har lavet format c pga virus.

Oven i har jeg så flashed min bios.

Så har jeg kørt en ghost af min disk jeg havde liggende (den er tjekket for
virus og det er der ikke)

Da jeg så starter op igen ville jeg slette min norton internet security.

Det kunne jeg så ikke få lov til, havde ikke administrator rettigheder.

loggede så af og brugte så den der default promt der kommer ved at trykke
Ctrl+Alt+Del og skrev så Administrator og loggede på

Så ind i kontrolpanelet og brugerkonto, så ville jeg give migselv
administrator rettigheder, men det kunne jeg ikke

Den skrev så jeg ikke havde superior administrator rettigheder, og hvad
betyder det så lige?

Jeg kører med win xp pro dk sp2

Mvh. Anders