Fællesindkøb Garmin Emap GPS
Fra : Mich@el

Dato : 30-05-01 03:41

Hejsa.

I dk.fritid.motorcykel er vi ved at prøve at lave et fællesindkøb af
Garmin Emap GPS.

Jeg er ved at forhandle mig frem til en rabat der kunne givet til alle
der er med ved et fællesindkøb.

Da i sejlere også bruger GPS, vil jeg lige tjekke med jer om i skulle
være interesserede.

Det behøves nødvendigvis ikke at være en Emap i køber, men kunne være et
andet af Garmins GPS`ere.

Jeg ved at et mindre Taxa selskab på Fyn har fået 35 % i rabat ved køb
af 7 Stk. Gps til deres biler, så vi må også kunne handle.

Jeg ser fremt til at høre fra interesserede.

Se Evt. tråden "Fællesindkøb Garmin Emap GPS" i dk.fritid.motorcykel.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Leo Sørensen

Dato : 30-05-01 11:07

Hej den er jeg med på! Hvis vi kan opna en fornuftig rabat!

m.v.h.
Leo
leo.soerensen@get2net.dk