Softwareopdatering?
Fra : Steen Jensen

Dato : 11-05-05 18:17

Hej, der skulle være kommet en ny version af iTunes i den sidste uges
tid, men min Softwareopd. melder ikke om nogle nye emner.
Lyder sgu' da lidt underligt - eller hür?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 11-05-05 19:50

Steen Jensen wrote:
> Hej, der skulle være kommet en ny version af iTunes i den sidste uges
> tid, men min Softwareopd. melder ikke om nogle nye emner.
> Lyder sgu' da lidt underligt - eller hür?

Den kommer vist ikke via Softwareopd., jeg måtte i hvert fald selv ind
og hente den.

http://www.apple.com/dk/itunes/

/Andreas

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-05-05 20:29

Andreas Kleist Svendsen <andreas@fabel.dk> wrote:

> http://www.apple.com/dk/itunes/

Tak for linket, men det er da alligevel mærkeligt, at den ikke kommer
ind under softwareopdateringen...
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 11-05-05 21:26

Steen Jensen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> Tak for linket, men det er da alligevel mærkeligt, at den ikke kommer
> ind under softwareopdateringen...

Det gør den nok når Apples servere ikke længere er overbelastede af nye
ITMS kunder.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 11-05-05 21:32

Steen Jensen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> Tak for linket, men det er da alligevel mærkeligt, at den ikke kommer
> ind under softwareopdateringen...

Hvis du har instillet iTunes til at kigge efter opdateringer, kommer
tilbuddet der.
Muligvis skal der slukkes for iTunes eller logges helt ud af
brugerkontoen.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg