Widgets i Tiger
Fra : Martin

Dato : 10-05-05 22:45

Nu har jeg efterhånden fået alle mulige widgets på mit skrivebord eller
hvad man kalder det - nogle af dem er rimelig anvendelige, andre ikek -
Og her er det at mit spørgsmål kommer..

Hvordan fjerner man dem igen, så skærmen ikke er overplastret med
widgets når man trykker på dashboardet

Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-05-05 23:30

In article <42812b76$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
Martin <none@mac.com> wrote:

> [...]
> andre ikek - Og her er det at mit spørgsmål kommer..
>
> Hvordan fjerner man dem igen, så skærmen ikke er overplastret med

Bare tryk på krydset oppe i hjørnet. Det kommer frem, når du aktiverer
Dashboard Dock med krydset nederst i venstre hjørne af skærmen, når
Dashboard er fremme.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jonas Voss

Dato : 11-05-05 00:07

In dk.edb.mac, Henrik Münster <news@muenster.dk> wrote:

> Bare tryk på krydset oppe i hjørnet. Det kommer frem, når du aktiverer
> Dashboard Dock med krydset nederst i venstre hjørne af skærmen, når
> Dashboard er fremme.

Man kan også få krydset frem for hver enkelt widget ved at holde
alt-tasten nede, så behøver man ikke gå ned i Dashboard Docken.

~/j

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/kontakt/> |

"One's never alone with a rubber duck."

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-05-05 00:40

> Bare tryk på krydset oppe i hjørnet. Det kommer frem, når du aktiverer
> Dashboard Dock med krydset nederst i venstre hjørne af skærmen, når
> Dashboard er fremme.

Eller holder Alternativ-tasten nede og fører musen hen over de
forskellige widgets.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin

Dato : 11-05-05 08:17

René Frej Nielsen wrote:

> Eller holder Alternativ-tasten nede og fører musen hen over de
> forskellige widgets.

Mange tak

Det er ikke altid let at være nybegynder

/Martin