Risici ved installering af 'widgets' i Tig~
Fra : Erik Richard

Dato : 08-05-05 18:16

Hejsa

Det er nok en god idé at passe lidt på.

NB. Hvis der er nogen, der synes navnet er bekendt, - ja så _er_ det
krimiforfatteren "Commisario Trotti"-Timothy Williams, - han er
inkarneret Mac bruger.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPA@Mnetscape.net> <kmldenmarkNOSPA@Mstofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-05-05 05:32

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> [...]
>
> NB. Hvis der er nogen, der synes navnet er bekendt, - ja så _er_ det
> krimiforfatteren "Commisario Trotti"-Timothy Williams, - han er

Hej

Ja, den er gusten!
Jeg læste om siden lige da jeg var stået op, der stod at den
DEMONSTREREDE hvordan en ikke venlig widget kommer ind.

Jeg læste det som at den BESKREV, så jeg har den tvivlsomme fornøjelse
af at have raget den widget til mig

Det gik hurtigt op for mig at det var en kvajer, så jeg gik i
/home/library/widgets, slettede den, tømte papirkurv, reparerede
disktilladelser og genstartede.

Efter genstart, er den ikke i Dashboard (blev aldrig aktiveret i DB),
men jeg aner ikke om jeg er sluppet af med "utøjet" eller hvad? :-/

Jeg må lige have en kigger på "widget manager"
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone