Filåbning
Fra : Martin

Dato : 05-05-05 07:36

Når jeg åbner pdf dokumenter bliver de åbnet i billedfremviseren frem
for acrobat reader.

Har prøvet at "højre klikke" på et pdf dokument og angive at det skal
åbnes i acrobat, men denne regel gælder tilsyneladende kun for det
dokument, ikke de resterende.

Hvordan sætter man således at det gælder for alle pdf dokumenter

Har panther

Mvh

Martin

Fra : Karl Antz

Dato : 05-05-05 08:01

Martin <none@mac.com> wrote:

> [...]
> dokument, ikke de resterende.
>
> Hvordan sætter man således at det gælder for alle pdf dokumenter

lige under det sted hvor du har angivet Reader, står der "Brug dette
program til at åbne alle dokumenter som dette", og så følger der en knap
"Ret alle ...". Klik på den, sig ja til ændringen, og fra nu af åbnes
alle pdf dokumenter i Reader.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-05-05 09:04

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
> program til at åbne alle dokumenter som dette", og så følger der en knap
> "Ret alle ...". Klik på den, sig ja til ændringen, og fra nu af åbnes

Der mangler lige den oplysnig, at det er i "Vis Info" vinduet (æble+i),
at det kan ændres, ikke direkte i hjælpemenuen.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Karl Antz

Dato : 05-05-05 09:05

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Der mangler lige den oplysnig, at det er i "Vis Info" vinduet (æble+i),
> at det kan ændres, ikke direkte i hjælpemenuen.

ooooooooooooooooooops
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Martin

Dato : 05-05-05 11:56

Karl Antz wrote:

> ooooooooooooooooooops

Det virkede, mange tak

Nu er problemet bare, at når jeg åbner pdf dokumenter fra en hjemmeside
og ikke gemmer dem på min pc, stadig åbnes i billedfremviseren.
Hvordan får jeg ændret det? - umiddelbart kan jeg ikke se at jeg har
nogen mulighed for at ændre programmet denne typer filer åbnes med.

På forhånd tak

Martin

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 05-05-05 20:18

> Der mangler lige den oplysnig, at det er i "Vis Info" vinduet (æble+i),
> at det kan ændres, ikke direkte i hjælpemenuen.

Jo da, hvis man holder Alt-tasten nede, så ændres (på engelsk) "Open
With" til "Always Open With".

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard