keyboard på G4
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 12:19

Hello

har anskaffet mig en G4 Powermac uden tast/mus.. alles gut, men er jeg
tvunget til at købe apple keyboards????

Jeg har smidt et standard usb keyboard på nu, og når Tiger starter får
jeg en besked om at jeg skal tilslutte et keyboard.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Zaphod B

Dato : 04-05-05 12:32

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> Hello
>
> har anskaffet mig en G4 Powermac uden tast/mus.. alles gut, men er jeg
> tvunget til at købe apple keyboards????

Det skal du ikke være. Har kjørt flere med standard USB-tastatur og
-mus, inkl. Microsofts produkter. Noen spesialtaster mangler jo bege
veier, men selve tastaturet fungerer. Vanligvis mappes Windows-tasten
til Kommmando.

> Jeg har smidt et standard usb keyboard på nu, og når Tiger starter får
> jeg en besked om at jeg skal tilslutte et keyboard.

Er du sikker på at tastaturet er i orden, ganske enkelt? Eller forsøk
den andre USB-porten? Høres ut som en triviell hw-feil for meg.
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 11:21

Zaphod B wrote:

> [...]
>

> Er du sikker på at tastaturet er i orden, ganske enkelt? Eller forsøk
> den andre USB-porten? Høres ut som en triviell hw-feil for meg.

løste fejlen ved at købe et billigt labtec keyboard... det både virker
og har behagelige taster. tak for din tid.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Zaphod B

Dato : 07-05-05 21:51

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> løste fejlen ved at købe et billigt labtec keyboard... det både virker
> og har behagelige taster. tak for din tid.

Velbekomme!
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email