shadow
Fra : Martin

Dato : 30-05-01 00:38

Hvorfor kan jeg ikke skifte farve på min skygger ?
Brugere nedenstående kode!

filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.dropShadow(
Color=FFFFFF,offX=25,offY=25,positive=true);

Farven som bliver vist som sort *lige meget hvad jeg skriver i color*

Selve filteret står i følgende style

h4 {
font-size: 150%;
color: yellow;
font-family: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;
text-align: center;
filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.dropShadow(
Color=FFFFFF,offX=25,offY=25,positive=true);
height:20px;
}

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-01 03:57

Wed, 30 May 2001 01:37:57 +0200, skrev Martin <martini@mailme.dk>:

>Hvorfor kan jeg ikke skifte farve på min skygger ?
>Brugere nedenstående kode!

Kender ikke lige den kode, det burde ikke være nødvendigt med så meget
kode.

Men, hvis du bruger IE 5.5 (og muligvis andre versioner) har den med
at filterfunktion (+ transition) holder op med at virke af
uransagelige grunde og jeg kan ikke finde ud af hvorfor.

Det er den hos mig og jeg ved fra ng'erne er det også er sket for
andre.

Du kan tjekke om din IE er i orden ved at gå ind på min side (nævnt i
signaturen).

På forsiden skal der være skygge ved Knud Gerts hjemmeside.
Under IE 5 specialiteter/billedfading skal der være et billede som
bliver fadet ind.
Er din IE 5.x defekt, så får du en javascriptfejl om at klassen ikke
er registreret.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Martin

Dato : 30-05-01 10:48

On Wed, 30 May 2001 04:57:01 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Kender ikke lige den kode, det burde ikke være nødvendigt med så meget
>kode.

Koden er taget fra html.dk

> [...]
>andre.
>
>Du kan tjekke om din IE er i orden ved at gå ind på min side (nævnt i

Ja jeg kan godt se den... og jeg ka også godt selv se den på min side,
men ikke farven

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 30-05-01 14:47

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Farven som bliver vist som sort
> *lige meget hvad jeg skriver i color*

Husk at du definerer color to steder: 1 gang for selve teksten - og 1
gang for skyggen. Er det mon årsagen?

Mvh
Jonas