cd vil ikke ud
Fra : Ole Madsen

Dato : 04-05-05 06:25

Min mac mini vil ikke skubbe cd ud, er der et hul hvor man kan putte en
kanpnål i og tvinge cden ud?, den siger at der er et program i brug når
jeg forsøger at smide mappen i skraldespanden

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 04-05-05 06:42

Ole Madsen wrote:
> [...]
> kanpnål i og tvinge cden ud?, den siger at der er et program i brug når
> jeg forsøger at smide mappen i skraldespanden

Jeg måtte hive stikket, men hvorfor skal det gå så drastisk til?

Ole

Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 04-05-05 07:11

Du kan tvinge programmer til at slutte ved at trykke tastekombinationen
æble+alt+esc.

- Bo

Fra : Ole Madsen

Dato : 04-05-05 10:48

Bo H. Thomasen wrote:
> Du kan tvinge programmer til at slutte ved at trykke tastekombinationen
> æble+alt+esc.
>
> - Bo

Tak

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 04-05-05 06:27

Ole Madsen wrote:
> Min mac mini vil ikke skubbe cd ud, er der et hul hvor man kan putte en
> kanpnål i og tvinge cden ud?, den siger at der er et program i brug når
> jeg forsøger at smide mappen i skraldespanden

jeg tror det er opera der er tændt, det er i docken men jeg kan ikke
fjerne det, har forsøgt at slukke ved at holde musen nede og slukke men
hjalp ikke

Ole

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 04-05-05 09:35

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> jeg tror det er opera der er tændt, det er i docken men jeg kan ikke
> fjerne det, har forsøgt at slukke ved at holde musen nede og slukke men
> hjalp ikke

Det er vel ikke fordi du har lukket det sidste vindue, men ikke
afsluttet programmet?

Klik på symbolet i docken og tast æbletast+Q.

Fra : Ole Madsen

Dato : 04-05-05 10:48