eyehome-problemer
Fra : Karl Antz

Dato : 03-05-05 13:52

.... efter installering af tigerdyret:

eyehome kan ikke længere se min eyetv-mappe, selv om den dukker nok så
nydeligt op i eyetv itself.

.... anybody?

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-05-05 14:56

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ... efter installering af tigerdyret:
>
> eyehome kan ikke længere se min eyetv-mappe, selv om den dukker nok så
> nydeligt op i eyetv itself.
>
> ... anybody?

Øv, jeg kan ikke hjælpe dig, det er jo dig der er Elgato Guru!

Hvad med at smide et par home.plist filer ud?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Karl Antz

Dato : 03-05-05 15:26

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Øv, jeg kan ikke hjælpe dig, det er jo dig der er Elgato Guru!
>
> Hvad med at smide et par home.plist filer ud?

har jeg gjort ...

er forøvrigt længe siden vi har sets - eller va det hedder

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-05-05 17:11

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> har jeg gjort ...
>
> er forøvrigt længe siden vi har sets - eller va det hedder

Ja, alt for længe! Men kommer du til Tigerseminar imorgen, så ses vi ;-D

Jeg kender dig så meget at jeg ved at du har checket Elgatos hjemmeside,
så det eneste jeg kan komme på, er er at du aktiverer MRK !
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Lars Kristensen

Dato : 07-07-05 20:59

Eyehome kan ikke se EyeTV optagelser, Eyehome-menuen skifter under opstart
til blank skærm, hvis der er optagelser i EyeTV mappen.

Sletter jeg optagelserne i EyeTV har jeg igen normal menu i Eyehome.
Alle optagelser er lavet med standardindstillinger.

Eyehome 1.5.2b1
EyeTV 1.8.1
iMac 800 MHz OS X 10.3.9

Har haft slettet alle .plist filer og geninstalleret.
Har oprettet anden bruger - samme problem.

Er der en der vil hjælpe..?

--
mvh - Lars
T-shirt med tryk, så http://www.tekstiltrykkeriet.dk

Fra : Karl Antz

Dato : 07-07-05 22:14

Lars Kristensen <mail@inla-grafisk.dk> wrote:

> [...]
> iMac 800 MHz OS X 10.3.9
>
> Har haft slettet alle .plist filer og geninstalleret.
> Har oprettet anden bruger - samme problem.

Hent version EyeHome 1.6 hos elgato.com - den løser problemet
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Lars Kristensen

Dato : 08-07-05 15:25

> From: karl@antz.dk (Karl Antz)
> Subject: Re: eyehome-problemer

> Hent version EyeHome 1.6 hos elgato.com - den løser problemet

Tak - mærkeligt at elgato-supporter ikke gav info om opdatering, han spurgte
specifikt efter versionsnumre. Men problemet er løst.