Stofanet sætter fart på
Fra : Erik Richard

Dato : 30-04-05 22:57

Hej

Jeg fik i går en skriftlig bekræftelse på, hvad jeg fik i en mail i
torsdags. Stofanet FlexRate 2mbits brugere får nu deres hastighed sat op
til en 4mbits/256kbits forbindelse - uden ekstra omkostninger eller
opgraderingsgebyr o.l..

De har ikke skrevet hvorfor, - udover at det 'nu er tiden', men jeg har
på fornemmelsen, at det ikke vil vare så længe, inden de i samarbejde
med Telia vil tilbyde IP telefoni, + at der jo også kommer flere og
flere digitale radio og TV tilbud både frie og med betaling.

Overgangen sker nu her i nat. - Jeg glæder mig til at spare endnu mere
tid, når der hentes opgraderinger ned.....

mvh. Erik Richard
KMLDenmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<KMLDenmarkNOSPA@Mnetscape.net> <kmldenmarkNOSPA@Mstofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : zczc

Dato : 30-04-05 23:29

"Erik Richard" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Og det herlige er, at udover at slå en kommando på en terminal for at
"begrænse indsnævringen" på båndbredden, så koster den ikke Stofanet noget
som helst at lave dette stunt. Det samme gælder selvfølgelig også for de
andre, der laver tilsvarende.

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-05-05 16:51

zczc <Hans@lg¯.zc> wrote:

> [...]
> som helst at lave dette stunt. Det samme gælder selvfølgelig også for de

Jeg har også fået mail fra TDC om at deres bredbånd gratis bliver sat op
til en højere hastighed.

Martin