gammel imac og maxram
Fra : Isak Lyberth

Dato : 25-04-05 12:28

i en rev.b iMac, er der nogen der kan huske hvad det maksimale antal MB
ram er?. Der er 196MB ram i nu. men det ville være rart hvis der kunne
kunne blive smidt en 256 MB eller måske endda 512 MB klods i istedet for
den 128 mb ting jeg har sat i nu.
Er det muligt?

Hilsen Isak

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 25-04-05 13:12

Isak Lyberth <isak@lyberth.com> wrote:

> [...]
> ram er?. Der er 196MB ram i nu. men det ville være rart hvis der kunne
> kunne blive smidt en 256 MB eller måske endda 512 MB klods i istedet for

Den har 2 slots, som hver kan læse en 256 mb klods.
Typen er PC66 144 pin SO-DIMM.

Du kan med fordel hente MacTracker:
<http://www.mactracker.ca>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Isak Lyberth

Dato : 25-04-05 14:00

mange tak for det

Hilsen Isak

Fra : Christian Bech

Dato : 27-04-05 09:05

In article <1gvkvbp.210pdnwlai9yN%spam@events.dk>,
spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) wrote:

> Den har 2 slots, som hver kan læse en 256 mb klods.
> Typen er PC66 144 pin SO-DIMM.
>
> Du kan med fordel hente MacTracker:
> <http://www.mactracker.ca>

er det ikke data fra da den kom frem? Jeg mener da at have hørt, at den
kan klare 512? Den klarer i hver fald fint 256.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-04-05 10:51

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> er det ikke data fra da den kom frem?