iPod-case til konfirmand - hvilken?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 24-04-05 21:54

En heldig konfirmand får en U2 iPod. Men han taber den nok en gang eller
to i dens levetid... Lidt skrammer får man vel, når man følges med en
teenager, som den forhåbentlig kommer til at gøre.
Men hvad er bedst til at absorbere stød og samtidig have mest mulig
funktionalitet? Virker det i det hele taget?

Vi er foreløbig varme på 2 produkter:
incase's neopren
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/sY6virUazoc
X2Nx8ph94d3wBOsG/3.0.0.11.1.0.6.9.3.19.0.1.5.1.1.0.1.0.3
og iSkin evo2
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/sY6virUazoc
X2Nx8ph94d3wBOsG/3.0.0.11.1.0.6.9.3.19.0.1.10.1.1.2.1.0.3
som siger de har en U2-udgave, men man kan ikke se den...

--
Mvh. Poul

Fra : Mikkel Westh

Dato : 24-04-05 22:20

"Poul Skovmand Thingholm" <skovmand@mac.com> wrote in message
> [...]
> Men hvad er bedst til at absorbere stød og samtidig have mest mulig
> funktionalitet? Virker det i det hele taget?

De virker ja. I høj grad. Jeg vil enda anbefale at undgå at bruge den før
den kommer i et hylster. Man bliver virkelig skuffet når den får ridser,
hvilket den nemt gør.
Jeg ville til enhver tid købe iSkin evo2 fremfor Incase.

iPoden sidder bedre fast i iSkin, da denne er lavet af silikone, fremfor
neopren.
Mod hårde slag er iSkin nok også bedre, da neoprenlaget på Incase ikke er
ret tykt.
Desuden beskytter iSkin også dock connectoren, da der er et dække til denne.

Køb iSkin. I vil virkelig ikke fortryde det. Desuden fås de jo i flere
farver.

Se mere her: http://www.iskin.com/evo2.html

Mvh. Mikkel

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-04-05 22:38

Mikkel Westh skrev:

> Jeg ville til enhver tid købe iSkin evo2 fremfor Incase.

Tak for tippet. Jeg ledte netop efter en form for beskyttelse til
en iPod Mini og evo2 ser lækker ud, så den er hermed bestilt. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Michael Holm

Dato : 24-04-05 23:41

Mikkel Westh <mikkelwesth@hotmail.com> wrote:

> Køb iSkin. I vil virkelig ikke fortryde det. Desuden fås de jo i flere
> farver.

og man skal selvfølglig havde sort til en U2 ipod, havde først en
hvid/gennemsigtigt iskin og den blev hurtigt nusset at se på (efter at
havde ligget i tasken sammen med andet snask man nu får ned i en taske
:)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 27-04-05 16:42

> [...]

> ret tykt.
> Desuden beskytter iSkin også dock connectoren, da der er et dække til denne.

Tak for rådene. Det bliver så en iSkin i sort.

--
Mvh. Poul