Mangler titel...
Fra : Enjoy

Dato : 29-05-01 22:32

Hej ..

Jeg så for mange år tilbage en film om en lille dreng og hans hund der i en
ørken styrtede ned i et fly... Han overlever og skal så igennem denne ørken
for at komme hjem igen. Under turen må han fx. leve på strudseæg. På et
tidspunkt træder han på en scorpion og bliver angrebet af en slange der
spytter noget gift i øjnene på ham.... mere kan jeg ikke rigtig huske...

Er der nogle der har en ide om hvad den hedder..?

Mvh Heidi.

mh-studios@mail.dk

Fra : David Schjelde

Dato : 30-05-01 09:09

"Enjoy" <mh-studios@mail.dk> wrote in message
> [...]
> spytter noget gift i øjnene på ham.... mere kan jeg ikke rigtig huske...
>
> Er der nogle der har en ide om hvad den hedder..?

Jeg mener at Mikael Salomon havde noget med en film at gøre der lyder som
den du beskriver. Men jeg kan ikke finde noget på imdb. Er det mig der er
helt galt på den?

Mvh
David

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 30-05-01 09:20

Lyder som den lille prins "Le petit prince"

Fra : Ulla

Dato : 30-05-01 13:48

Nicklas Teisner <nt@konsolnet.dk> skrev i en
> Lyder som den lille prins "Le petit prince"

"Den lille prins"handler om en mand, der styrter ned i ørkenen med sit fly,
og dér møder den lille prins. Ingen af dem har en hund, og så vidt jeg ved
er bogen kun filmatiseret på tegnefilm og modellervoks....?

--
Med Venlig Hilsen Ulla