iBook skærm
Fra : Carsten

Dato : 21-04-05 10:08

Hej igen.

Jeg "hørt noget om" at skærmen ikke rigtig lever up til standarten
(frave ikke lcd). Er der nogen med en i Book some kan forælle mig hvad
er problemt med skærmen (12" /14")- hvis der er et problem?

på forhånd tak

Carsten

Fra : Kent Pryds Wormsdorf

Dato : 21-04-05 15:44

On Thu, 21 Apr 2005 11:07:34 +0200, Carsten wrote:

> [...]
> (frave ikke lcd). Er der nogen med en i Book some kan forælle mig hvad
> er problemt med skærmen (12" /14")- hvis der er et problem?

Hej Carsten

Jeg har en 12" iBook (500MHz G3, Dual USB), og jeg har absolut hverken
set eller hørt noget om, at skærmen ikke skulle leve op til standarden.

Hvor har du hørt det?

Med venlig hilsen
Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har bla. arbejdet som teknisk presale konsulent.

Fra : Carsten

Dato : 22-04-05 07:35

Tak for svaret. Jeg har vist læst det på nettet i en eller anden forum.

Carsten

Fra : Erling Hansen

Dato : 22-04-05 09:38

Carsten <bbb@jj.hj> wrote:

> [...]

Hej Carsten. Jeg har en iBook 14" - skærmen (og det andet) virker
upåklageligt.
Mvh
Erling

Fra : Mark

Dato : 23-04-05 19:42

Hej

Har en ibook, fra marts. Ingen rigtige problemer, dog har den ikke verdens
højeste betragtnings vinkel, men det er bestemt ikke et problem..

Mvh
Mark

Fra : Michael Holm

Dato : 24-04-05 23:46

Carsten <bbb@jj.hj> wrote:

> [...]
> (frave ikke lcd). Er der nogen med en i Book some kan forælle mig hvad
> er problemt med skærmen (12" /14")- hvis der er et problem?

Der har været problemer med en del ibook skærme som gik i sort eller
havde underlige opførsel når man fik skærmen på på 90 grader eller over.
læs mere her:
http://www.apple.com/dk/support/ibook/faq/
--
Michael T. Holm