Safari crasher
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 21-04-05 09:10

Eh efter opdatering til 10.3.9 crasher Safari, når jeg forsøger at logge
ind på www.al-netbank.dk

Har nogen af jer oplevet noget lignende, og evt. fundet en løsning?

/JD

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 21-04-05 10:56

Jimmy Damsgård <xxx@xxx.dk> wrote:

> Eh efter opdatering til 10.3.9 crasher Safari, når jeg forsøger at logge
> ind på www.al-netbank.dk
>
> Har nogen af jer oplevet noget lignende, og evt. fundet en løsning?

Det lader til, at der er mange problemer med safari 1.3. Jeg har selv
smidt den ud, og nedgraderet til den forrige 1.2 fordi den konsekvent
crashede på novonordisks jobsite.
Uden at gå så drastisk til værks er der et par links her i en
macnyttråd:
<http://www.macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=111390942210077748>
og fra æblet selv:
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301380>

Det generelle råd er, at geninstallere "Java 1.4.2 Update 2" og
"Security Update 2005-002"

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-04-05 12:41

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Det lader til, at der er mange problemer med safari 1.3.

De mange udsagn om problemer med Safari 1.3 og webbanking undrer mig.
Er AL* ikke med i det fælles BEC*?

Jeg kører Skandiabanken med Safari 1.3 uden skyggen af problemer.

Har endnu ikke fundet fejl andre steder.

*AL Arbejdernes Landsbank
*BEC Bankernes EDB Central

/Preben
[gizmo] preben% java -version
java version "1.4.2_05"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.4.2_05-141.4)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.4.2-38, mixed mode)
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 21-04-05 16:27

> De mange udsagn om problemer med Safari 1.3 og webbanking undrer mig.
> Er AL* ikke med i det fælles BEC*?
>
> Jeg kører Skandiabanken med Safari 1.3 uden skyggen af problemer.
>
> Har endnu ikke fundet fejl andre steder.

Nu har jeg heller ikke oplevet problemer med webbanking, det kørte
upåklageligt (Jyske Bank), men der er adskillige andre sider den nye
Safari ikke kan vise: Prøv at finde en rejse med rejseplanen, eller læs
en nyhedsartikel på Københavs radio, de andre har jeg lykkeligt glemt.
Det var det reproducerbare crash på novonordisk der gav den dødsstødet
hos mig.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-04-05 17:27

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:
> Prøv at finde en rejse med rejseplanen, eller læs
> en nyhedsartikel på Københavs radio, de andre har jeg lykkeligt glemt.

OK. Got it.
Rejseplanen skal man klikke i rammen for at indholdet vises.
(det skulle man også før ver. 1.3)

Har sendt fejlrapport på begge.

/Preben
--