Safari kan også noget andet - nu:
Fra : Martin Petersen

Dato : 17-04-05 15:50

Nemlig gå ind på TDC's webmail.
v.h
MartinP

Fra : Lars Wiberg

Dato : 17-04-05 16:53

On Sun, 17 Apr 2005 16:50:19 +0200, Martin Petersen wrote
(in article <1gv69eu.16kj6jgd82564N%xmartinmarius@petersen.mail.dk>):

> Nemlig gå ind på TDC's webmail.

Det kunne jeg da også i 10.3.8. Hvilke problemer har du oplevet?

--
Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-04-05 18:21

Lars Wiberg <slartie@#remove#southend.dk> wrote:

> On Sun, 17 Apr 2005 16:50:19 +0200, Martin Petersen wrote
> (in article <1gv69eu.16kj6jgd82564N%xmartinmarius@petersen.mail.dk>):

> Det kunne jeg da også i 10.3.8. Hvilke problemer har du oplevet?

Måske var det kun efter den sidste sikkerhedsopdatering, men jeg
oplevede at den bare vendte tilbage til den samme side man prøvede at
logge ind fra. Med blankt login og password felt. Mozilla kom fint ind.

Jeg startede en lille tråd om det her for et par uger siden, der står
versionsnr. osv., men det er jo løst nu, så

Martin

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 17-04-05 18:32

On 2005-04-17 16:50:19 +0200, xmartinmarius@petersen.mail.dk (Martin
Petersen) said:

> Nemlig gå ind på TDC's webmail.
> v.h
> MartinP

Ja det har jeg også opdaget. Det er lækkert endeligt at kunne slippe
for at skulle bruge to forskellige browsere, blot fordi Sarari ikke
kunne bruges hos TDC. Men jeg gad vide om det i virkeligheden er TDC
der har ændret noget, så login igen virker og blot tilfældigvis lige
falder sammen med 10.3.9 opdateringen.

Mvh. Lars

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-04-05 20:14

Lars H. Pedersen <only_for_newsgroupsfjerndette@hotmail.com> wrote:
> Men jeg gad vide om det i virkeligheden er TDC
> der har ændret noget, så login igen virker og blot tilfældigvis lige
> falder sammen med 10.3.9 opdateringen.

Det _er_ TDC som har foretaget ændringer.
Efter forgæves adgang med såvel Safari som Firefox, oplyste en TDC
Mac-supporter mig i fredags, at der var lavet opdateringer som åbenbart
gav browserfejl under Mac OSX.
Han lovede rettelser, hvilket tilsyneladende er sket hurtigere end
normalt

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 18-04-05 18:24

On 2005-04-17 21:13:36 +0200, spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) said:

> [...]
> gav browserfejl under Mac OSX.
> Han lovede rettelser, hvilket tilsyneladende er sket hurtigere end

Eftersom det ikke har virket med Safari i en måneds tid (eller er det
mere?), synes jeg nu bestemt ikke det er særlig hurtigt.

Mvh. Lars

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-04-05 19:15

Lars H. Pedersen <only_for_newsgroupsfjerndette@hotmail.com> wrote:

> Eftersom det ikke har virket med Safari i en måneds tid (eller er det
> mere?), synes jeg nu bestemt ikke det er særlig hurtigt.

1. Safari kan vist ikke anvendes som reference-browser. Den har ofte
haft problemer med TDC, når Firefox klarede det.

2. "hurtigere end normalt" er ikke det samme som "særlig hurtigt".

3. Meddelte du TDC problemerne, sidst du havde dem?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg