Dock ;-(
Fra : Kell Christensen

Dato : 15-04-05 19:30

Det kan godt være det skyldes for store armbevægelser....
men jeg er ret træt af at få docken i hovedet hele tiden.

Findes der en dims/prg. som tilføjer at man f.eks holder Crtl nede
for at få docken synlig.

mvh Kell

Fra : Zaphod B

Dato : 15-04-05 20:18

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> [...]
> men jeg er ret træt af at få docken i hovedet hele tiden.
>
> Findes der en dims/prg. som tilføjer at man f.eks holder Crtl nede

Hva er galt med Cmd-Shift-D?
--
/Z
Remove NOT...INVALID to email

Fra : Kell Christensen

Dato : 15-04-05 20:43

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> Hva er galt med Cmd-Shift-D?

Du mener Alt-Cmd-d...

Den skifter mellem synlig/skjult dock.
Skjult vil den den stadig springe frem bare den aner pilen.

Det jeg efterlyser er skjult dock som kun aktiveres med
mus samt en tast.

mvh kell

Fra : Terje Kleverud

Dato : 15-04-05 21:16

> [...]
> Skjult vil den den stadig springe frem bare den aner pilen.
>
> Det jeg efterlyser er skjult dock som kun aktiveres med

Jeg er også en av dem som irriterte meg over det samme, helt til jeg
posisjonerte docken /permanent ute/ mot venstre skjerm-kant, samt at
den starter fra toppen (altså ikke midt-plasert), ved hjelp av
verktøyet TransparentDock.
<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11295>

Med dette verktøyet kan man også gi docken et skreddersydd utseende.

--
Terje K

«Gjør det enklest mulig. Dog ikke enklere.» (A. Einstein)

Fra : Kell Christensen

Dato : 15-04-05 21:48

Terje Kleverud <tekleve@frisurf.no> wrote:

> [...]
> <http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11295>
>
> Med dette verktøyet kan man også gi docken et skreddersydd utseende.

Jeg har også prøvet til venstre - men vil gerne have den skjult - bruger
den sjældent. Jeg vil tjekke TransparantDock - tak.

Kell