Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvad skal jeg gøre bedre med mine billeder~
Fra : Samir Munir

Dato : 29-05-01 23:01

Hej

Jeg har lagt nogle billeder på :

http://www.mdb.ku.dk/samir/billeder/portfolio/

Jeg er ret nybegynder og vil mægtig gerne vide hvad jeg kan gøre bedre
ved mine billeder, teknisk, kreativ, komposistionsmæssigt m.m.

Billederne er alle taget under min rejse i østen og efter
indscanningen har jeg rodert med lidt gammacorrection for at få de
rigtige farver.

Camilla.jpg er hende som jeg rejste med. Er taget på en både med
komodoøerne som baggrund.

River highway.jpg er et billede fra Mekong Floden i Vietnam og

Mountain highway.jpg er et billede fra det nordlige vietnam i bjergene
nær Sapa.

håber at der er nogen der gidder se på dem og knytte nogle kommentarer

mvh
Samir
samir.munir@[removethis]doctor.com
mvh