Puls ting til Mac ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 09-04-05 23:10

Er der nogen der ved om der finde programmer som spiller sammen med
pulsure som kan bruges på Mac, så man f.eks. kan udskrive diagrammer mm.
som dette:
http://www.motion-online.dk/fora/index.php?act=Attach&type=post&id=9771

????

PS: her må det være Henrik Munster og Morten Reippuert Knudsen vi skal
have på banen !

Venligst
Henry

Fra : Bjørnar Rendalsvik

Dato : 09-04-05 23:20

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
>
> ????
>
> PS: her må det være Henrik Munster og Morten Reippuert Knudsen vi skal

iSmarttrain fra Otag Technologies funker veldig bra sammen med
Polar pulsklokker.
Jeg bruker en 625SX, som sammen med iSmarttrain funker knirkefritt til
sykling og jogging.

--
Bjørnar

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-04-05 00:11

Bjørnar Rendalsvik wrote:

> iSmarttrain fra Otag Technologies funker veldig bra sammen med
> Polar pulsklokker.
> Jeg bruker en 625SX, som sammen med iSmarttrain funker knirkefritt til
> sykling og jogging.

Ser lovende ud, det må prøves. Øhh forresten hvad med overførsel, bruger
du en USB-IrDa ting ?

Vi smider lige et link så det er lettere for andre som vil titte med !

Fra : Bjørnar Rendalsvik

Dato : 10-04-05 00:24

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ser lovende ud, det må prøves. Øhh forresten hvad med overførsel, bruger
> du en USB-IrDa ting ?
Ja, en Keyspan USA-19HS USB som kobles til Polar IrDa leseren

> Vi smider lige et link så det er lettere for andre som vil titte med !

Linker skal bli:)

http://www.ismarttrain.com/
http://www.polar.fi/polar/entry.html
http://www.keyspan.com/products/usb/USA19HS/

Dette skulle gi en komplett og god løsning for den treningsglade

For øvrig finnes det en "online-trener" på Polar sidene, men de funker
dårlig på Mac.
Gjorde det i allefall før, har ikke sjekket på en stund.

--
Bjørnar

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-04-05 17:32

In article <1gus3ip.aofftvz72styN%birnando@mac.com>,
birnando@mac.com (Bjørnar Rendalsvik) wrote:

> Linker skal bli:)
>
> http://www.ismarttrain.com/
> http://www.polar.fi/polar/entry.html
> http://www.keyspan.com/products/usb/USA19HS/
>
> Dette skulle gi en komplett og god løsning for den treningsglade

Det ser smart ud. Jeg vidste faktisk ikke, at man kunne få et program
til Mac, som kunne tale med en Polar pulsmåler. Jeg så bare på Polars
hjemmeside og slog mig til tåls med, at den funktion måtte jeg undvære.
Jeg må indrømme, at jeg nok heller ikke rigtig gider. Min Polar er en
XTrainer Plus, og det er jo en lidt ældre model. Jeg kan se, at jeg skal
ud at købe en del hardware for at få det til at virke, og det kan nok
ikke betale sig. Jeg er heller ikke så seriøs en sportsmand, at det er
nødvendigt med edb-styret træning. For mig er det mere con amore. Lige
nu sidder jeg således med et tykt, blå-gult lår efter en fibersprængning
under en løbetur i Portugal i sidste uge. Så jeg er ved at have samme
vægtproblem som Morten Reippuert.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-04-05 10:34

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> PS: her må det være Henrik Munster og Morten Reippuert Knudsen vi skal
> have på banen !

ikke mig... jeg er ved at blive småfed.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT