Eudora -"dominant"
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 08-04-05 15:36

Hej

Jeg har 3 adresser i Eudora Personalities, og een er naturligvis
"dominant".
Hvordan kan man, hvis muligt, - uden at skulle skrive alle oplysninger
om - flytte "dominant" mellem de forskellige adresser.

På forhånd tak.

Michael C.

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-04-05 19:55

In article <1gupkhx.128nwd7gy33yeN%michael-corfitsen@stofanet.invalid>,
michael-corfitsen@stofanet.invalid (Michael Corfitsen) wrote:

> [...]
> Hvordan kan man, hvis muligt, - uden at skulle skrive alle oplysninger
> om - flytte "dominant" mellem de forskellige adresser.

Jeg er ikke sikker på, at der er en løsning. Men ærligt talt. Det kan
vel heller ikke tage flere timer at skrive tre adresser om. Lav en
"print screen" af indstillingerne først, så du har dem.

På den anden side er noget af det sjove ved computere jo at løse den
slags. Det er mange år siden, jeg har brugt Eudora. Kan du ikke bruge en
af de smarte "x-eudora-settings"? Der er i hvert fald:

<x-eudora-setting:9113>
Name of the dominant personality.

Hvis du ikke kender "x-eudora-settings", kan jeg kun anbefale dem. De
virker som en slags URL, man skriver i et dokument og æble-klikker på.
Adam C. Engst fra TidBITS holder en opdateret liste med dem. Du kan få
listen og en forklaring ved at sende en e-mail til
<x-eudora-settings@tidbits.com>. Selv om listen er lang, er e-mailen
ikke stor. Det er ren tekst.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 19-04-05 01:55

> Jeg er ikke sikker på, at der er en løsning. Men ærligt talt. Det kan
> vel heller ikke tage flere timer at skrive tre adresser om. Lav en
> "print screen" af indstillingerne først, så du har dem.

Hvis der er en løsning vil en eller anden på comp.mail.eudora.mac kunne
guide dig gennem proceduren.

Bob- purge Plus

Fra : Zaphod B

Dato : 19-04-05 07:09

Robert J. Widenmann <mariPLUSbob@PLUSadsl.dk> wrote:

> Hvis der er en løsning vil en eller anden på comp.mail.eudora.mac kunne
> guide dig gennem proceduren.

Meeget fin gruppe, anbefales.
--
/Z
Remove NOT...INVALID to email

Fra : Sebastian

Dato : 19-04-05 09:59

> [...]
> slags. Det er mange år siden, jeg har brugt Eudora. Kan du ikke bruge en
> af de smarte "x-eudora-settings"? Der er i hvert fald:

og last not least kan du scripte Eudora til mindste detail. Det er
derfor mange er så glad for Eudora. Jeg må indrømme at jeg sagde farvel
til Eudora i takt med OSX holdt sit indtog. Jeg bruger dog stadig nogle
Eudora versioner 3...5 på mine ældre PowerBooks.

Så hvis du ikke kan klare det med x-eudora settings er AppleScript din
ven.

hilsen
Sebastian - som ikke helt har forstået hvad man skal bruge Automator i
Tiger til, når AppleScript er der. AppleScript kom for resten med System
7.1 Pro. Det var dengang (TM) vi bruge Computere til at arbejde.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark