tdc webmail og safari
Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-05 08:49

Er der nogen der som mig har konstateret at Sarafi ikke kan gå ind på
tdc-webmail efter 10.3.8?

Det virker med Mozilla.

v.h
Martin

Fra : Karen Seiersen

Dato : 07-04-05 09:19

Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Er der nogen der som mig har konstateret at Sarafi ikke kan gå ind på
> tdc-webmail efter 10.3.8?
>
> Det virker med Mozilla.
>
> v.h
> Martin

Hej Martin

Safari virker heller ikke hos mig, jeg ringede til TDC da jeg ikke kunne
komme ind flere dage.

De oplyste at webmail ikke kan bruges med Safari/Explorer men at de
arbejder på det, og jeg/mac folk kunne bruge Firefox, her virker det OK.

Mange hilsner Karen

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-05 09:33

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> [...]
>
> De oplyste at webmail ikke kan bruges med Safari/Explorer men at de
> arbejder på det, og jeg/mac folk kunne bruge Firefox, her virker det OK.

Hej Karen
Tak.
Ok, så er det ikke bare mig. Og godt at der er noget der hedder
Firefox/Mozilla.
vh
Martin

Fra : jesper outzen

Dato : 07-04-05 10:00

Karen Seiersen wrote:

> [...]
>
> De oplyste at webmail ikke kan bruges med Safari/Explorer men at de
> arbejder på det, og jeg/mac folk kunne bruge Firefox, her virker det OK.

Hej martin og Karen
den virker udemærket hos mig har lige tømt min postkasse,men jeg bruger
normalt mailprogrammet.
hilsen
jesper o

Fra : Karen Seiersen

Dato : 07-04-05 12:41

jesper outzen <hammerfest@spamoncable.dk> wrote:

> Hej martin og Karen
> den virker udemærket hos mig har lige tømt min postkasse,men jeg bruger
> normalt mailprogrammet.
> hilsen
> jesper o

Mystisk ! min virker stadig ikke, har Safari ver. 1.2.4 (v125.12)
hvilken er din? OSX 3.8 -

Mange hilsner Karen

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-05 13:28

> Mystisk ! min virker stadig ikke, har Safari ver. 1.2.4 (v125.12)
> hvilken er din? OSX 3.8 -
>
> Mange hilsner Karen

Min version er også:
1.2.4 (v125.12)
(som altså ikke virker det pågældende sted.)
Martin