Er det muligt at opgradere sin mac mini?
Fra : Isak Lyberth

Dato : 06-04-05 20:23

jeg vil gerne have skiftet mit combodrev ud med en dvd brænder.
kan man det?

Hilsen Isak

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 06-04-05 22:10

Isak Lyberth <isak@lyberth.com> wrote:

> jeg vil gerne have skiftet mit combodrev ud med en dvd brænder.
> kan man det?

Du skulle nok have bestilt den med SuperDrive fra starten af

Men det burde jo nok kunne lade sig gøre, men jeg ved ikke om alle
notebook-drev har præcist de fysiske dimensioner der kræves, for at de
passer i mini'en.

Hvis du vil bruge DVD-brænderen skal bruges i Apple's iApps, så skal
drevet være understøttet af Apple, og så er det nok smartese at købe
samme drev som Apple sælger som SuperDrive.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 06-04-05 23:11

On Wed, 06 Apr 2005 21:23:05 +0200, Isak Lyberth <isak@lyberth.com>
wrote:

>jeg vil gerne have skiftet mit combodrev ud med en dvd brænder.
>kan man det?

Ja da, men lidt svært, se heller først her hvordan man gør.

http://eshop.macsales.com/tech_center/index.cfm?page=Video/directory.html

Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
OZ2AFY Home Page - <http://oz2afy.zbox.dk>
Danlotto - <http://www.danlotto.com/?id=14582>
Rapmobil - <http://rapmobil.zbox.dk>

--- "Press CTRL-ALT-DEL now for an IQ test."