næste show
Fra : Ole Madsen

Dato : 05-04-05 16:41

Hej

hvornår er det næste show planlagt hvor Jobs skal introducere noget nyt?

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 05-04-05 16:42

Ole Madsen wrote:
> Hej
>
> hvornår er det næste show planlagt hvor Jobs skal introducere noget nyt?
>
> Ole

Jeg glemte noget

dem af jer der har ipods, hvad mener i om al den kritik af ipod som er
kommet frem, at den ikke er særlig god osv?

Ole

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-04-05 16:47

Ole Madsen skrev:

> dem af jer der har ipods, hvad mener i om al den kritik af
> ipod som er kommet frem, at den ikke er særlig god osv?

Hvad går kritikken på da? Jeg har fået en iPod Mini på jobbet og
bliver gladere og gladere for den for hver dag der går.
Det eneste jeg ikke er vild med er de medfølgende ørepropper, som
slet ikke kan hænge fast i mine ører, medmindre jeg limer dem fast.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ole Madsen

Dato : 05-04-05 17:17

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> Det eneste jeg ikke er vild med er de medfølgende ørepropper, som
> slet ikke kan hænge fast i mine ører, medmindre jeg limer dem fast.

det jeg har hørt er kun små sætninger fra folk der har anmeldt den i tv

batteri fx, at det kun kan udskiftes af apple, nogle siger det ikke kan
skiftes osv

Ole

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-04-05 18:01

In article <PRy4e.71$U45.32@news.get2net.dk>,
Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> det jeg har hørt er kun små sætninger fra folk der har anmeldt den i
> tv
>
> batteri fx, at det kun kan udskiftes af apple, nogle siger det ikke
> kan skiftes osv

Der er nogle, der altid skal finde noget negativt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erik Richard

Dato : 06-04-05 00:21

Hej Ole

Ole Madsen wrote:

> det jeg har hørt er kun små sætninger fra folk der har anmeldt den i tv

Hm, den eneste alvorlige kritik, jeg har hørt om den, er, at folk, der
går med den med de orig. 'bøffer' på hovedet, har været udsat for højere
røveri-frekvens, - altså tasketyverier og direkte gaderøverier. Og at
den ligger i den dyrere ende af skalaen for mp3 afspillere. Jvf.
'Kontant' DRTV1.

> batteri fx, at det kun kan udskiftes af apple, nogle siger det ikke kan
> skiftes osv

Det er da noget vrøvl. Du kan sagtens selv både købe og udskifte
batteri, men det kræver lidt fingerfærdighed qua det lille design.
Lydkvaliteten er helt i top, og batteriholdbarhed/-kapacitet er da
hæderlig i forhold til alle andre modeller fra fx. Creative (Nomad),
Panasonic og Sony.

Jeg tror ganske enkelt, det er ren misundelse, - at det lige netop er
Apple af alle, der har fået idéen, og at det er blevet en så dundrende
succes, som det jo er. - Det sammen med iTunes Music Store er unægtelig
noget, der er svær at hamle op med. - Så det er nok bare den gamle
historie - "De er sure, sagde ræven om rønnebærrene, - den kunne ikke nå
dem"...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPA@Mnetscape.net> <kmldenmarkNOSPA@Mstofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Henrik Enslev

Dato : 05-04-05 17:54

> Det eneste jeg ikke er vild med er de medfølgende ørepropper, som
> slet ikke kan hænge fast i mine ører, medmindre jeg limer dem fast.

Hørt!

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 06-04-05 16:31

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> writes:

> batteri fx, at det kun kan udskiftes af apple, nogle siger det ikke
> kan skiftes osv

Jeg har da lige skiftet til et NewerTech 2100mAh batteri i en
1. generation iPod, så det er da noget vrøvl.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH