Palm Memos på den fede måde
Fra : Sebastian

Dato : 31-03-05 09:59

De fleste skrotter nok Palm Desktop på MacOS X. iCal og Adress Book
klarer det de skal og iSync virker bare som det skal. Men hvad er med
Palm Memos?
iPalmMemo kan bruges og det virker fint. Det har dog den ulempe at en
Palm Memo kun må være 8000 tegn lang og iPalmMemo ikke kan forstå
AppleScript.
Jeg brugte AppleScript til bl.a. at skrive min emails til Palm Memo da
jeg brugte MacOS 7...9.

Nu fand jeg Mac NoteTaker på
http://mac-huwis.lut.ac.uk/~wis/programs/NoteTaker/NoteTaker.html
Den erstatter Palm Memo fuldstændig.
Den håndterer også lange dokumenter (op til 32676 tegn) og dens Conduit
(både en til MacOS 7..9 og til MacOS X) skriver filerne bare som plain
text på harddisken. Genialt. Jeg lavede straks nogle scripts.

Scripter til Mail, Safari og skrabbogen findes hos:
http://www.hjem.wanadoo.dk/~wai25708/AppleScript/

hilsen
Sebastian

--